۷هزار واحد طرح ملی مسکن در خوزستان تحویل متقاضیان شد

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در طرح ملی مسکن تاکنون حدود ۷ هزار واحد واگذار و مشکل بخش عمده‌ای از زمین مورد نیاز این طرح تا پایان آذر ماه حل می‌شود.

محمد خانچی در حاشیه اولین رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید در گفت‌وگو با خبرنگار در خبرآنلاین اظهار کرد: پویایی و تحولی که در سطح استان در حال اتفاق است می‌تواند محرک خوبی در بخش امید آفرینی باشد.

وی افزود: در خوزستان با پدیده‌هایی از جمله مترو روبه‌رو بودیم که نماد ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی بود اما به زودی دوباره شاهد شروع عملیات عمرانی این پروژه هستیم به طوری‌که حداقل تا پایان این دولت فاز اول پروژه قطار شهری اهواز به مدار می‌آید.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه مجموع این اقدامات در بحث امید آفرینی می‌تواند موثر باشد، گفت: وقتی مردم ببینند در تابستان با کمترین خاموشی و یا تنش آبی رو به می‌شوند قطعا عادلانه قضاوت می‌کنند و در بخش‌هایی که اقدامات خوبی انجام شده، تقدیر می‌کنند.

وی افزود: کارهای بر زمین مانده را می‌پذیریم و نگرانی مردم هم در این زمینه به حق است به مردم قول می‌دهیم که قطعا کارها را تا حل مشکلات دنبال می‌کنیم.

خانچی درباره طرح مسکن ملی بیان کرد: در بحث نهضت ملی در سطح استان خوزستان پروژه‌های متعددی داریم که تعدادی تکمیل و واگذار شد.

وی با بیان اینکه در این طرح حدود ۷ هزار مسکن واگذار شد، عنوان کرد: مشکل بخش عمده‌ای از زمین مورد نیاز نهضت ملی تا پایان آذر ماه حل می‌شود و تقریبا دیگر مشکل زمین برای ۴ سال تعهد دولت در پروژه‌های نهضت ملی در سطح استان خوزستان نداریم.

خانچی با اشاره به اینکه پس از حل مشکل زمین نهضت ملی مسکن به سمت ساخت و ساز و رونق تولید حرکت می‌کنیم، گفت: مطمئنأ وقتی طرح نهضت ملی مسکن روی غلتک بیفتد بخش زیادی از اشتغال استان حل خواهد شد.

وی افزود: بخش زیادی از اشتغال استان خوزستان با این پروژه حل می‌شود چرا که حدود ۳۰۰ شغل وابسته به نهضت ملی مسکن داریم.

خبرنگار: مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =