آخرین فرصت برای معرفی کشاورزان متقاضی تسهیلات خرید تراکتور در کشور

معاون فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اعلام کرد: به منظور تسریع در بهره مندی کشاورزان از تسهیلات خرید تراکتور، سازمانهای جهاد کشاورزی تا پایان ماه فرصت دارند متقاضیان را به تراکتورسازی معرفی نمایند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، ناصر قربانیان اظهار داشت: در صورت عدم معرفی کشاورزان در مهلت مقرر برنامه های پیش فروش و عرضه مستقیم به کشاورزان از سر گرفته خواهد شد.

وی ضمن ابراز نگرانی از پایین بودن ضریب مکانیزاسیون اعلام کرد: به منظور تامین انواع تراکتور مورد نیاز بخش کشاورزی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران طی نامه ای به روسای سازمانهای جهاد کشاورزی در سراسر کشور از آنان خواست تا پایان 30 آذر کشاورزان متقاضی تسهیلات خرید تمامی تراکتورهای تولیدی را به این مجموعه معرفی کنند.

قربانی گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته با مرکز توسعه مکانیزاسیون برای ارائه تسهیلات به کشاورزان جهت خرید تراکتور، تراکتورسازی جهت تسریع در روند بهره مندی متقاضیان از این اعتبار اختصاصی و برای دریافت هرچه سریع تر اسامی معرفی شدگان از سوی سازمانهای جهاد کشاورزی استان اعلام آمادگی کرده و مهلت 15 روزه را برای این امر اختصاص داده است.

معاون فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران افزود: مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی اخیراً برای این منظور برش و سهمیه مختص هر استان را براساس نیازهای و سیاستهای خود اختصاص و به تمامی جهاد کشاورزی ها اعلام کرده که تراکتورسازی نیز آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه را دارد.

وی با اشاره به اینکه تراکتور وسیله غیر قابل انکار کشاورز برای توسعه کسب و کار است اضافه کرد: باتوجه به محدودیهای اعمال شده طی چندسال گذشته در این مورد و نگاه مثبت و واقعه بینانه ای که در مقطع گونی در مرکز توسعه مکانیزاسیون و در راس آن وزارت کشاورزی بر حمایت از کشاورز و بخش کشاورزی وجود دارد تراکتورسازی نیز برای سرعت بخشی برای تامین تراکتور مورد نیاز کشاورزان در انواع محصولات تولیدی خود و در راستای همکاری با جهاد کشاورزی برای جبران وقفه پیش آمده در چند ساله گذشته، برنامه ریز در تسریع پرداخت تسهیلات به کشاورزان و تامین تراکتور این عزیزان را انجام داده است.

قربانیان در عین حال تاکید کرد: امنیت غذایی و توسعه کشاورزی موضوعی نیست که وقفه و توقف در آن امکان پذیر باشد بنابراین تراکتورسازی ایران به کشاورزان اعلام می دارد به منظور همراهی با این عزیزان و همچنین ممانعت از متضرر شدن بخش تولید تراکتور کشور در گروه معظم تراکتورسازی ایران در صورت احساس نیاز و درخواست کشاورزان و همچنین عدم معرفی متقاضیان خرید تسهیلاتی تراکتور در مهلت مقرر، برنامه های پیش فروش و عرضه مستقیم به کشاورزان را در برنامه کاری خود قرار خواهد داد.

معاون فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از روسای سازمانهای جهاد کشاورزی خواست با توجه به اعلام آمادگی بانک کشاورزی و رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی جهت فراهم بودن امکان بهره مندی کشاورزان از تسهیلات خرید تراکتور قبل از اتمام مهلت یاد شده به منظور تسریع در امور کشاورزی، حمایت از کشاورزان عزیز و مهمتر از همه امنیت غذایی تک تک شهروندان سرزمین زرع خیزمان، کشاورزان واجد شرایط دریافت تسهیلات را به تراکتورسازی معرفی نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =