بی‌مرام‌ها بهزاد نبوی را از جبهه اصلاحات کنار زده‌اند /ادعای رسانه اصولگرا درباره تصیمات انتخاباتی اصلاح طلبان

مشرق نیوز نوشت: بررسی‌ها بیانگر آن است که اصلاح‌طلبان سنتی و صندوق‌محور با اعلام زودهنگام عدم مشارکت جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کرده و آن را تعجیل اصلاح طلبان ساختاری ارزیابی می کند.

در این مطلب آمده است؛

برخی اخبار از مذاکره تعدادی از اعضای جبهه اصلاحات با بهزاد نبوی برای فعال کردن یک کارگروه ویژه در این جبهه حکایت دارد. طی هفته‌های اخیر عدم حضور افرادی همچون حسین مرعشی از حزب کارگزاران سازندگی و الیاس حضرتی از حزب اعتماد ملی در جلسات جبهه اصلاحات منجر به عیان شدن شکاف در این جبهه شده است. آنها تاکید دارند رمز موفقیت اصلاح طلبان رسیدن به یک ایده و یک راهبرد و بروز دادن صدای واحد از جبهه اصلاحات است. پیش از این یکی از اعضای جبهه اصلاحات گفته بود که برخی بی‌مرام‌ها بهزاد نبوی را از جبهه اصلاحات کنار زده‌اند!

پشت پرده مصوبه جنجالی پیش ثبت نام انتخابات مجلس به روایت عطریانفر

روزنامه آرمان ملی دراین‌باره نوشته است:

گفته می‌شود سران جبهه اصلاحات بر این باورند در صورت شکل‌گیری این کارگروه زمینه‌هایی برای بحث جدی برای رسیدن به ایده عدم مشارکت در این جبهه تقویت خواهد شد. پیش از این اعضای جبهه اصلاحات ایران در جلسه‌ای در تیرماه امسال «آذر منصوری» دبیر کل غیرقانونی حزب اتحاد ملت را به‌عنوان رئیس جدید جبهه اصلاحات ایران انتخاب کردند. در آن زمان این انتخاب به معنای آن بود که اصلاح‌طلبان تمایل دارند با عبور از صندوق به گفته خود، جامعه‌محور شوند تا خود را بازسازی کنند. البته عبور اصلاح‌طلبان از کادر رهبری و رجوع دوباره به آن‌ها در این تشکیلات سیاسی یک سنت است.

بررسی‌ها بیانگر آن است که اصلاح‌طلبان سنتی و صندوق‌محور با اعلام زودهنگام عدم مشارکت جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کرده و آن را تعجیل اصلاح طلبان ساختاری ارزیابی می کند. گفتنی است اصلاح طلبان ساختاری بر این باورند که میانه‌روها در حال خرید وقت برای استیلا دادن راهبرد مشارکت در انتخابات در جبهه اصلاحات می باشند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847068

برچسب‌ها