اعضای جدید هیئت مدیره‌ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی تشنیز معرّفی شدند

مجمع عمومی فوق‌العاده و هم‌چنین مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده‌ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی تشنیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر ، گفت: در نشست با حضور اکثریت سهامداران ، پس از برگزاری انتخابات ؛ اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره‌ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی تشنیز به مدّت دوسال انتخاب و معرّفی شدند.

حمید غفاری اظهار داشت : پس از شمارش آرا با نظارتِ کارشناسانِ شرکت شهرک‌های صنعتی استان؛ آقایان ، فردین صفی، مهدی نصرالّلهی ، ابراهیم رئیسی ، محسن نوروزی و منوچهر مردانی به عنوان اعضای اصلی و ابراهیم زحمتکش و نصرالله طاهری به عنوان اعضای علی‌البدلِ هیئت‌مدیره‌ی شرکت خدماتی شهرک صنعتی تشنیز انتخاب شدند.

وی افزود : در این انتخابات همچنین آقایان داریوش رمضانی و عباس خلیلیان به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل شرکت خدماتی شهرک صنعتی تشنیز انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد : طبق فصل سوّم اساس‌نامه ؛ شرکت خدماتی در هر شهرک صنعتی شامل سه رکن مجمع عمومی، هیئت‌مدیره و بازرس قانونی است که مجمع عمومی ، ترکیبی از مالکین، بهره‌برداران و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان را شامل می‌شود.

لازم به توضیح است که شرکت خدماتی دارای شخصیت حقوقی مستقل است که بر مبنای اساسنامه‌ و با رعایت مفاد قانون تجارت ، قانون نحوه‌ی واگذاری مالکیّت و اداره‌ی شهرک‌های صنعتی و آیین‌نامه‌ی اجرایی آن ، به‌صورت خدماتی و غیرانتفاعی اداره می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =