گوگل با این قیمت ماهانه ۲۰ گیگابیت‌ اینترنت ارائه می‌دهد!

زومیت نوشت: گوگل در نظر دارد اینترنت ۲۰ گیگابیت‌برثانیه‌ای خود را در سه ماهه‌ی اول سال آینده به مشتریانش ارائه دهد.

گوگل فایبر، شعبه‌ی فعال گوگل در حوزه‌ی اینترنت و شبکه، سرویس ۲۰ گیگابیتی جدیدی معرفی کرده است که هزینه‌ی ماهانه‌اش به ۲۵۰ دلار می‌رسد. گوگل در حال حاضر بسته‌های ۵ گیگابیت‌برثانیه و ۸ گیگابیت‌برثانیه را ارائه می‌کند؛ اما ازاین‌پس به برخی از افراد اجازه می‌دهد تا برای دسترسی زودهنگام به سرویس جدید ۲۰ گیگابیت‌برثانیه ثبت‌نام کنند.

گوگل در حال ارائه‌ی خدمات اینترنتی ۲۰ گیگابیتی خود به مشتریان سرویس Fiber در بازارهای منتخب است و فعالیت آن از سه ماهه اول ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

سرویس بسیار پرسرعت ۲۰ گیگابیت‌برثانیه‌ای گوگل که اولین بار در ماه اکتبر (مهر و آبان) معرفی شد، جدیدترین سخت‌افزار شبکه‌ی بی‌سیم Wi-Fi 7 را برای مشتریانی که واقعاً تمایل دارند، ارائه می‌دهد (البته مشخصات استاندارد وای‌فای ۷ هنوز نهایی نشده است). قیمت روتر وای‌فای ۷ گوگل فعلاً مشخص نیست.

روتر وای فای ۷ گوگل از نمای جلو مدل سفید

گوگل قصد دارد سرویس جدید را ابتدا در کانزاس سیتیِ کارولینای شمالی، آریزونا و آیووا ارائه دهد. انتشار این سرویس همزمان با ارتقاء زیرساخت‌ها توسط گوگل است که شامل نصب کابل‌های جدید فیبر نوری نوکیا می‌شود و تا خانه‌ی کاربران ادامه دارند.

گوگل مدتی پیش سرویس اینترنت ۱۲۵ دلاری ۵ گیگابیت‌برثانیه‌ای خود را در هانتسویل، آلاباما و یک‌سری مناطق دیگر در دسترس قرار داده بود.

گوگل سرویس اینترنت ۸ گیگابیت‌برثانیه را با قیمت ۱۵۰ دلار در ماه در برخی شهرها ارائه می‌دهد که اولین‌بار در سال گذشته اعلام شد. در همین حال، سرویس گیگابیتی Google Fiber از زمانی که برای اولین بار در کانزاس سیتی در سال ۲۰۱۲ در دسترس قرار گرفت، همچنان همان ۷۰ دلار در ماه هزینه دارد.

گوگل قبلاً اعلام کرده بود که اینترنت ۵ گیگابیت‌برثانیه می‌تواند آپلود یا دانلود هر فایلی با هر اندازه را به‌طور همزمان آسان‌تر کند، در حالی که ۸ گیگابیت‌برثانیه می‌تواند تأخیر را تقریباً به صفر برساند.

وقتی نوبت به سرویس جدید ۲۰ گیگابیت‌برثانیه می‌رسد، گوگل می‌گوید انتظار دارد اتصالات چند گیگ همزمان در چندین بستر با سخت‌افزار Wi-Fi 7 جریان داشته باشد.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =