نسیم آنلاین نوشت:

حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهرانی نماينده تهران در يک کنفرانس خبری گفت: باید از افرادی که درباره گرین کارت داشتن من سخن گفتند، پرسید که ایا اصلا کارت باطل شده من را دیده‌اند یا خیر؟ اصلا آنها می‌دانند که من در آمریکا چکار می‌کردم؟ واقعا این افراد از چه چیزی فرار می‌کنند و هدفشان چیست؟!
وي افزود:  کسی که شهروند امریکا می‌شود و اصطلاحا "سیتی زن شیپ" می‌گیرد، باید در برابر پرچم این کشور قسم بخورد که مدافع حقوق آمریکا باشد. شاید این افرادی که این مسائل را به من نسبت می‌دهند، واقعا در برابر پرچم آمریکا سوگند خورده باشند؛ وگرنه من تنها در برابر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سوگند خورده‌ام.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         با هر کس که تابعیت دوگانه دارد باید برخورد شود و بین من و هیچ شهروند دیگری تفاوتی نیست.
·          آقای احمدی‌نژاد از من دعوت کرد که برای درس اخلاق به جلسات دولت بروم اما آقای خاتمی چنین دعوتی نکرد. من حتی اگر جرج بوش هم درخواست پند اخلاقی داشته باشد، حتما دریغ نمی‌کنم؛ چون معتقدم تمام مشکلات اساسی جهان به دلیل بی اخلاقی است.
·          وظیفه اصلی جبهه پایداری ایجاد گفتمان بصیرت‌زا در جامعه است تا مردم بتوانند به افراد فسادستیز رای دهند.  ما به اصول و منشور اصولگرایی معتقدیم؛ چرا که در آن مباحث مهمی چون ولایت فقیه و اصول نظام مطرح شده است. اگر این منشور به طور کامل اجرایی شود، ما همه چیز خواهیم داشت. معیارهای اصولگرایی را رهبری بارها و بارها اعلام کرده‌اند و ما نیز باید تراز اعمال خود را سخنان آقا بدانند.
·          من آقای روح‌الامینی را نمی‌شناسم و نظری درباره ایشان ندارم.
·          تاکنون یک جلسه با آیت‌الله مهدوی کنی در خصوص مباحث مدنظر گروه 7+8 داشته‌ایم ولی وقتی برای جلسه دوم به ایشان درخواست دادیم، متاسفانه تاکنون پاسخ مثبت نداده‌اند. البته ما در جبهه پایداری از علمای بزرگی همچون آیت‌الله مصباح یزدی استفاده می‌کنیم و نظرات ایشان را مدنظر داریم.
·          آنچه مورد نظر جبهه پایداری است این است که فتنه‌گران، ساکتین فتنه، انحرافیون و ساکتین انحراف نباید در مرکزیت وحدت اصولگرایان حضور داشته باشند.
·          اگر از حضور اعضای جبهه پایداری در کمیته 7+8 تعبیر به سهم خواهی بشود، قطعا آن را نمی‌خواهیم. ما نسبت به حضور یا عدم حضور در کمیته حساسیت نداریم؛ بلکه حساسیت ما این است که نظریات رهبری اعمال شوند. درباره لیست مشترک هم باید به فکر انجام وظیفه بود؛ حالا با هر روشی.
·          در حال نگارش کتابی درباره جریان انحرافی هستم که اگر رسانه‌ها تقوا پیشه کنند، بزودی آن را منتشر می‌کنم.
·         در گفتگویی که با احمدی‌نژاد داشتم، او گفت که 11 روز خانه‌نشینی‌اش به دلیل مخالفت با رهبری نبوده است. البته من معتقدم که رئیس جمهور باید مسائل و ابهاماتی را که در این زمینه در جامعه مطرح است، هر چه سریعتر پاسخ بگوید.
·         /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    40 3
    آخرش نگفت تکلیف گرین کارتش چی شد این مدرس اخلاق سیاسیون!
  • میثم IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    3 7
    آقای بدون نام یه عینک بگیر.گفت باطل شد
  • بی نام IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
    7 1
    اصلا" گرین کارت باطل نمیشه
  • ایرانی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    1 0
    خوب پیشرفت خوبی است . تا اینجای قضیه ایشان گرین کارت را داشته اند . حالا به باطل شدن یا نشدنش کاری نیست . حالا میشود بفرمایند به چه علت گرین کارت گرفتند . تا آنجائی که بنده اطلاع دارم گرفتن این کارت مراحلی دارد . گویا اولین مرحله آن درخواست اخذ گرین کارت از دولت آمریکا است . لازم است عرض کنم از نطر بنده نه کسی که گرین کارت دارد بعنوان خائن است و نه کسی که ندارد میتواند ادعا کند که خادم است . اصلا" خدمت و خیانت به این چیزها نیست ولی ایشان که ظاهرا" خلاف این نطرات را دارد اگر ممکن است به سئوال پاسخ دهد .