کلیات طرح بهبود مستمر محیط کسب و کار امروز در مجلس تصویب شد.

طرحي که پيش نويسش را اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نوشته و به کميسيون اصل 44 مجلس ارائه داده بود. به گزارش خبرآنلاين، محمد نهاونديان رئيس اتاق ايران شخصا به مجلس آمده بود تا از اين طرح حمايت کند.
وي با بيان اينکه برخي مي پرسند ما چه نيازي به چنين قانوني داريم و آيا ديگر کشورها، چنين قانوني دارند که موفقند؟، گفت: شرايط حاکم بر فضاي کسب و کار ما نتيجه 8 دوره حاکميت قوانين دولت سالارانه است و بايد با قانون جديدي به اصلاح اين شرايط بپردازيم.
نهاونديان باتاکيد بر اينکه بهبود شرايط کسب و کار يک امر مستمر است و بايد همواره مورد توجه باشد، ادامه داد: هر پيشنهاد خوبي که در آينده ارائه شود نيز مورد توجه خواهد بود.
وي با بيان اينکه در سياستهاي کلي اصل 44 نيز دستيابي به توانمندسازي بخش خصوصي و تعاوني مورد تاکيد قرار گرفته است، افزود: براي اين کار نيازمند نظم تشکلي هدفمند و مسئوليت پذير در بخش خصوصي هستيم. اين در حالي است که دولت سالاري ادوار گذشته مانع از شکل گيري بخش خصوصي توانمند و شايسته شده است و بايد به ايجاد نظم تشکلي در آنها توجه کرد و در نتيجه فضاي کسب و کار را اصلاح نمود.
ابراز اميدواري کرد که با اين قوانين بخش خصوصي از اعتماد و اختيار لازم برخوردار باشد تا شکوفايي مد نظر سياستهاي اصل 44 دست يابيم.
لحن آرام و توام با احترام وي که از نمايندگان مي خواست به بخش خصوصي کمک کنند، نهايتا منجر به تصويب کليات طرح بهبود مستمر محيط کسب و کار شد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    6 0
    امیدوارم بخش خصوصی سرو سامان پیدا کند!!