پیکر شهدای جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران بر دوش مردم غیور انقلابی و ولایتمدار شهرمان تشیع شد.

به گزارش سپاه نیوز در این مراسم خیل عظیمی از مردم شهید پرور ایران اسلامی با تجدید پیمان با آرمانهای امام و مقام معظم رهبری بر ادامه راه شهیدان فداکار و گرانقدر سپاه تاکید کردند. بنابراین گزارش در این مراسم جمع کثیری از مسؤلین، فرماندهان و پرسنل سپاه حضور داشته و یاران خود را تا منزلگاه دوست بدرقه کردند. هم اکنون پیکرهای مطهر شهدا در حال انتقال به سوی بهشت‌ زهرا (س) است.


اسامی 8 شهید حادثه انفجار پادگان سپاه که امروز تشییع شدند
پیکر سرلشگر شهید «حسن تهرانی مقدم» پس از تشییع بر شانه امت شهید پرور در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرام می‌‌گیرد.
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار گمنام و علمدار جهاد خودکفایی سپاه پاسداران و همرزمان و همکاران شهیدش امروز از مقابل ستاد فرماندهی کل سپاه آغاز شد. علاوه بر سرلشگر شهید «حسن طهرانی‌ مقدم»، پیکر شهیدان سرافراز «محمد قاسم سلگی»، «مهدی نواب»، «میثم جهانگیری مینابادی»، «مهدی دشتیان‌زاده»، «علی‌اصغر منصوریان»، «سید محمد حسین فردویی» و «جواد سلیمی» بر روی دستان مردم شهید پرور تهران که از ساعاتی پیش در مقابل ستاد فرماندهی سپاه پاسداران حضور یافته‌اند، تشییع شده و تا آرامگاه ابدی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بدرقه خواهند شد.
بنابراین گزارش، شهیدان تهرانی‌مقدم، نواب و سلگی در قطعه 24 گلزار شهدا و سایر شهیدان در قطعه 50 به خاک سپرده می‌شوند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    2 1
    روحشان شاد! ما که هنوز در شوک به سر می بریم.
  • یک میهن دوست US ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
    1 1
    روحشان شاد باد من هم بعنوان یک ایرانی به خانواده ایشان تسلیت وتعزیت عرض میکنم هر که دراه میهن از هر قوایی که باشد برای ما مقدس است کاش من هم افتخار شهادت در راه میهن عزیزم ایران را داشتم
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    1 1
    روحشان شاد افتخارات زیادی آفریدند و باتلاششان دشمنان این مرز و بوم را به سر جایشان نشاندند و به آرزویشان رسیدند انشاالله که اینجانب هم به ایشان ملحق شوم