مروری بر حوادث ایران و جهان در سه شنبه 24 آبان 1390

دعوای زن و مرد بر سر اینکه چه کسی دیگری را کتک می‌زند

فارس نوشت: زن و مردی در دادگاه خانواده حاضر شده و هر کدام مدعی شدند که از سوی طرف مقابل کتک می‌خورد.
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد. این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم دست‌ بزن دارد، اظهار داشت:  باید از شوهرم جدا شوم زیرا دیگر تحمل این همه سختی را ندارم و نمی‌توانم با این وضع کنار بیایم. حدود 7 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و شوهرم طی این 7 سال دائم مرا کتک زده و من همیشه در مقابل خانواده‌اش کوچک شدم. زن در ادامه بیان کرد: حتی خانواده شوهرم نیز از رفتار او ناراضی هستند و هر بار او را نصیحت می‌کنند ولی فایده‌ای ندارد و رفتار‌های او هر روز تغییر می‌کند. شوهرم از ابتدای ازدواج رفتارش پرخاشگرانه بود و من تا به امروز به اجبار در کنارش مانده‌ام ولی در حال حاضر طلاق می‌خواهم.
مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه همسرم بسیار خودخواه است، گفت: من هیچ گاه روی همسرم دست بلند نکردم و او به دروغ این‌ حرف‌ها را می‌زند. من همسرم را طلاق نمی‌دهم چون زندگی‌ام را دوست دارم و تا به امروز کتک‌های او را تحمل کردم؛ همسرم دروغ می‌گوید و من دست بزن ندارم.
زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه عنوان کرد: در حال حاضر شوهرم در دادگاه مظلوم‌نمایی می‌کند ولی او واقعاً مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و من دیگر تحمل این وضع را ندارم. شوهرم به غیر از داشتن دست بزن، بر سر هر مسئله‌ای بهانه می‌آورد تا یک دعوا بین من و او پیش بیاید و من باید در مقابل فحاشی‌ها و کتک زدن‌های او تنها سکوت کنم. شوهرم دروغ می‌گوید و من هیچ گاه او را کتک نزدم بلکه از او کتک نیز خوردم و او به دروغ ادعا می‌کند.
مرد در ادامه بیان کرد: همسرم دروغ می‌گوید؛ من هیچ‌گاه این حرف‌های او را قبول ندارم و مدعی هستم که به غیر از این صحبت‌ها من تا به امروز هر کاری برای بهتر شدن زندگیمان انجام دادم.
قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات طرفین، از زن گواهی پزشکی قانونی را خواهان شد و رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر موکول کرد.

 

شمار قربانیان انفجار رستوران شهرشی آن چین به 9کشته و 34 زخمی رسید

ایرنا نوشت: شمار قربانیان انفجار صبح دوشنبه در یکی از رستوران های شهر شی آن واقع در شمال غرب چین به 9کشته و 34 زخمی رسید.
یکی از امدادگران چینی در این باره گفت: این انفجار در ساعت هفت و نیم صبح به وقت محلی در یک ساختمان تجاری روی داد و باعث شکسته شدن شیشه های ساختمان های مجاور شد و به ایستگاه اتوبوس و ده ها خودروی متوقف شده در این محل نیز زیان زیادی وارد کرد. مقامات چینی با اشاره به اینکه بیشتر قربانیان، رهگذران از جمله کودکان بودند حال هفت نفر از مجروحان این حادثه را وخیم اعلام کردند.
بنابر اعلام مقامات چینی، تحقیقات اولیه نشان می دهد علت وقوع این انفجار، نشت گاز در طبقه اول این رستوران بوده است.

 

کلاهبرداران عابربانکی گلپایگان به دام پلیس افتادند

فارس نوشت: فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان از به دام افتادن کلاهبرداران عابر بانکی در گلپایگان خبر داد. سرهنگ محمد حسن دانشور بیان داشت: طی تماس‌ها و شکایت‌های رسیده مبنی بر کلاهبرداری از طریق عابر بانک‌های سطح شهرستان، نیروی انتظامی وارد تحقیقات و بررسی‌ها گسترده در این زمینه شد.

وی افزود: طی بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده از مالباختگان مشخص شد افراد کلاهبردار با شماره‌های ناشناس با کسبه و بازاریان تماس گرفته و خود را به عنوان مسئول خرید یکی از ارگان‌های دولتی شهرستان گلپایگان معرفی کرده و تقاضای خرید کالا به مقدار زیاد را به فروشندگان پیشنهاد می‌دادند.

دانشور تصریح کرد: این افراد با شیوه و شگردهای خاص، اعتماد فروشندگان را جلب کرده و با ذکر مشخصات کارکنان سرشناس ارگان‌های دولتی، فرد مال‌باخته را قانع کرده و با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز از عابر بانک به بهانه واریز وجوه به حساب وی، موجودی حساب بانکی مال‌باخته را تخلیه و به حساب شخص فرد کلاهبردار واریز می‌کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع پلیس شهرستان اقدام به تحقیقات ویژه و گسترده‌ای کرد که طی تحقیقات و بررسی‌های شبانه‌روزی و همچنین با مساعدت پلیس آگاهی شهرستان افراد کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند. در این عملیات پلیسی مرتضی، علی، کیوان، خسرو و محسن در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند که این افراد در بازجویی‌های فنی پلیسی به کلاهبرداری به شیوه فوق از افراد در شهرستان‌های مختلف از جمله شهرستان گلپایگان، اقرار کردند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام AE ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
    1 1
    اصلا این دو مطلب چه ربطی به همدیگه داشت اینجا نوشتین بگین ما هم بفهمیممممممممممممممممم