۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲

نیروی انتظامی باندی را دستگیر کرده که به بهانه فروش زمین به مردم یک میلیارد و 500 میلیون ریال، کلاهبرداری کرده اند

نجف آباد نیز به لیست شهرهایی پیوست که به بیماری فساد مالی میلیاردی دچار شده اند. به گزارش پلیس، این بار، مفسدان اقتصادی، کلاهبردار بوده اند و با فروش املاکی که فقط روی کاغذ وجود داشت یک میلیارد و 500 میلیون ریال از مردم، پول برده اند.
رئیس پلیس نجف آباد می گوید اعضای این باندی که با فروش زمین و املاک کاغذی، شناسایی و دستگیر شده اند.
به گزارش اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد پرتوی، گفت: "در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری و دادخواهی مالباخته مبنی بر اینکه فردی به نام " احمد" به اتفاق همدستانش اقدام به جعل سند و فروش املاک به وی کرده اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت."
این مقام انتظامی تاکید کرد در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان اقدام با جعل اسناد به صورت کاغذی و با اغفال شهروندان اقدام به کلاهبرداری می کردند. پس از انجام تحقیقات لازم و با هماهنگی مقام قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام و متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه همدستان این متهم نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند گفت: "متهمان ابتدا منکر هرگونه بزهی بودند اما پس از رویارویی با اسناد و مدارک مستدل به کلاهبرداری یک میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق فروش زمین های کاغذی با جعل اسناد اقرار کردند."
پرتویی در پایان با بیان اینکه تاکنون تعدادی از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند خاطر نشان کرد: "متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند."
45/233
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =