فرار مالیاتی ۱۳۰میلیاردی یک شرکت تجاری در چهارمحال وبختیاری

فرمانده انتظامی استان از فرار مالیاتی ۱۳۰میلیارد و ۳۰ میلیون ریالی و دستگیری متهم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان ، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: در اجرای اوامر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مبارزه جدی با مفاسد و جرایم اقتصادی، اجرای طرح های مبارزه با پول شویی ، فرار مالیاتی و هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور شود در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار خواهدگرفت.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و بررسی نشانگاه های اقتصادی موفق به کشف فرار مالیاتی یکی از شرکت های صادرات و واردات کالا در استان شدند.

سردار "امان اللهی"، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، متهم که از سال ۱۴۰۰ الی۱۴۰۱با اخذ کارت بازرگانی اقدام به صادرات کالا کرده بود و مبالغ کسب شده را در حساب های فرزندان خود واریز و به علت عدم تسلیم اظهار نامه مالیاتی و ارائه دفاتر قانونی دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: با بررسی های به عمل آمده و همچنین اعلام مبادی مربوطه آخرین صورت وضعیت مالیاتی نامبرده بالغ بر ۱۳۰ میلیارد و۳۰ میلیون ریال برآورد و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =