ایسنا گزارش داد:

رمان «سه گزارش کوتاه درباره‌ نوید و نگار» آخرین اثر مصطفی مستور است که هم‌زمان با ایران، در ایتالیا هم منتشر می‌شود. این نویسنده در این‌باره گفت: این رمان سه روز از زندگی خواهر و برادری به نام نوید و نگار را روایت می‌کند که شخصیت نگار پیش‌تر در یکی از اپیزود‌های رمان «استخوان خوک و دست‌های جذامی» حضور داشته است.


او افزود: این رمان در فضای امروز تهران می‌گذرد و سفری ا‌ست به لایه‌های زیرین جامعه‌ امروز ایران و تهران.


مستور همچنین از انتشار هم‌زمان رمان «سه گزارش کوتاه درباره‌ نوید و نگار» در ایران و ایتالیا خبر داد و گفت: این کتاب برای چاپ به نشر مرکز داده شده و سه ماه است برای دریافت مجوز ارائه شده است. همچنین هم‌اکنون توسط بیانکا ماریا فلیپینی که پیش‌ترهم از من کتاب «استخوان خوک و دست‌های جذامی» را به ایتالیایی بازگردانده بود، در حال ترجمه به ایتالیایی است و هم‌زمان با ایران، در ایتالیا در نشر پونته 33 منتشر خواهد شد.


مصطفی مستور زاده‌ سال 1343 است و از آثار او به «چند روایت معتبر»، «عشق روی پیاده‌رو»، «من دانای کل هستم»، «دویدن در میدان تاریک»، «حکایت عشقی بی شین، بی‌ قاف، بی‌ نقطه»، «تهران در بعدازظهر»، «من گنجشک نیستم» و «استخوان خوک و دست‌های جذامی» می‌توان اشاره کرد. آثار مستور پیش‌تر، در کشورهایی چون اندونزی، ترکیه، آذربایجان و برخی کشورهای عربی ترجمه و منتشر شده است.
 

ساکنان پایتخت برای تهیه کتاب های مصطفی مستور کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.
 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =