این کتاب چریل سابن در پی پاسخ به سوال‌هایی درباره هویت زنان است، سوالاتی همچون «چه خصوصیاتی یک زن را به شایستگی می‌رساند؟ چه اصولی را به عنوان ارزش‌های فردی خود بیان می‌کند؟ و...»

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «خانم‌ها آیا ارزش واقعی خود را می‌دانید» نوشته چریل سابن با ترجمه فرانک سالاری در 258 صفحه با قیمت 5300 تومان از سوی انتشارات البرز روانه بازار نشر شد.

 

در معرفی این کتاب آمده است: «چه خصوصیاتی یک زن را به شایستگی می‌رساند؟ چه اصولی را به عنوان ارزش‌های فردی خود بیان می‌کند؟ آیا تجربه‌ای از زندگی شخصی خود به خاطر دارید که بازتاب ارزش فردی شما باشد؟ امروزه از دختران جوان انتظار دارید چه نکاتی را در مورد ارزش زنان بدانند؟ آیا همیشه خود را فردی شایسته و ارزشمند می‌دانید یا اینکه برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش می‌کنید؟...کتاب پاسخی برای این پرسش هاست.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    3 2
    خب حالا باید چی کار کنیم؟ نتیجه اخلاقی اینکه مهریه ها رو ببریم بالاتر، یا زن ها باید مهریه شونو بخوان. این خبرها بدآموزی داره! زن های این مملکت کم از خودشون متشکرن که اینم بیایم بهشون بگیم؟ ضمنا نشر البرز هم در دست زن هاست. البته مردهایی که برای خودشیرینی از این حرف ها می زنند هم کم نیستند.
  • آرمین IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    3 0
    زن خوب زنیه که مهریه بالا بخواد و در عوض ظرف شستن و غدا پختن بلد باشه!