محمود صادقی عزادار شد /پیام سیدحسن خمینی و عارف

عموی محمود صادقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت حاج محمد علی صادقی پدر شهیدان صادقی و عموی محمود صادقی نماینده سابق مجلس و دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها یادگار امام و محمدرضا عارف در پیام هایی جداگانه به وی تسلیت گفتند.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمود صادقی دامت افاضاته

درگذشت عموی بزرگوارتان جناب آقای حاج محمد علی صادقی که دو فرزند و دو برادر خود را به اسلام تقدیم کرده بود، موجب تأثر دوستان و آشنایان شد. آن مرحوم عامل انتقال نامه مقلدان امام به ایشان بود که توسط برادرشان شهید سعید آیت الله حاج شیخ محمد حسین صادقی نگاشته شده بود، نامه ای که در آن مردم لرستان بیعت خود را با امام در سال ۱۳۴۱ اعلام داشته بودند.

خدای متعال به ایشان علو درجات و به تمام بازماندگان خصوصا برادرم جناب آقای محسن صادقی دامت تأییداته و خاندان معظم شهیدان صادقی صبر و اجر مرحمت فرماید.

همچنین متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است :

جناب آقای دکتر محمود صادقی

درگذشت انسان مؤمن ، صبور و خیرخواه عموی بزرگوارتان جناب آقای حاج محمد علی صادقی موجب تألم و اندوه فراوان شد.

حاج محمد علی صادقی اسوه صبر و استواری بود که ارزشمندترین سرمایه های زندگیشان را برای استقلال و آزادی و دفاع از سرزمین ایران اسلامی تقدیم کردند.

درگذشت این پیر فرزانه و فداکار را به جنابعالی، خاندان معزز صادقی و بستگان ارجمندش تسلیت عرض می کنم و از خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید و فرزندان شهید گلگون کفنش علو درجات و برای بازماندگان معزز سلامتی و صبر و اجر و طول عمر مسالت دارم.

آرزومندم خداوند متعال روح این انسان مومن و انقلابی را با ارواح طیبه و قدسی آقا ابا عبد الله الحسین «علیه السلام» و شهدای کربلا محشور بگرداند.

محمدرضا عارف

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852252

برچسب‌ها