۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰

ایسنا نوشت:

حزب‌الله لبنان با ابراز تاسف از تصمیمات اخیر اتحادیه عرب علیه دمشق اعلام کرد که این تصمیم‌ها موجب به حاشیه کشاندن اتحادیه عرب و نابودی همکاری‌ بین کشورهای عربی می‌شود.

به گزارش روزنامه وطن چاپ آمریکا، محمد فنیش، از رهبران ارشد حزب‌الله لبنان و وزیر مشاور در امور آبادانی دولت لبنان در سخنانی اعلام کرد که کسی که سوریه را مورد هدف قرار دهد، مطمئنا خیر و صلاح و ماهیت عربی و فلسطین را نمی‌خواهد و اقدامات علیه سوریه نابودی اتحادیه عرب را به دنبال دارد.

وی با ابراز تعجب از اقدامات اخیر اتحادیه عرب عنوان داشت: ما از اقدامات اتحادیه عرب مبنی بر عدم تلاش‌ جهت اجرای برنامه‌ها برای پایان دادن به بحران سوریه تعجب می‌کنیم.

وی همچنین از مواضع تحریک‌کننده آمریکا انتقاد کرد و عنوان داشت: اینکه مقامات آمریکایی با وجود اینکه دستور عفو عمومی صادر شده است، نمی‌خواهند خشونت‌ها در سوریه پایان یابد، نشان‌دهنده این است که آمریکا در حوادث سوریه و عملیات خرابکارانه در آن دست دارد و این کشور نمی‌خواهد که امنیت و دموکراسی در سوریه برقرار شود. 26151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    0 1
    میدونید چرا بن علی ومبارک وقذافی وانشائالله صالح وخاندان سعود در اینده سقوط کردند چون دنیا وغرب طرفدار اونا بود ولی مردم نمیخواستنشون حالا مردم سوریه اسد میخواهند ولی غرب ودنیای عرب نمیخواهند به نظر شما اخرش چی میشه
  • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    0 1
    زنده باد حزبالله
  • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    0 1
    زنده باد حزبالله