۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸

مهر نوشت:

نامزد زن انتخابات ریاست جمهوری مصر با اشاره به حاکم بودن نظامیان در این کشور اعلام کرد که مصریها رنگ دموکراسی را هم نخواهند دید.

به گزارش رویترز، "بثینه کامل" در سخنانی اعلام کرد : نظامیان مصری امید به تغییر را در کشور خفه کرده اند و نمی توان امیدی به انتقال کشور از وضعیت موجود به دموکراسی داشت.

وی همچنین نسبت به حضور نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی کرد.

کامل درمصاحبه  تلفنی با رویترز افزود : ابتدا اعلام شد که انتخابات ریاست جمهوری مصر در سال 2012 برگزار می شود و اکنون می گویند در سال 2013 این انتخابات را برگزار می کنند در مجموع ما اعتمادی به نظامیان نداریم، آنها همه امیدهای ما را می کشند.

کامل که هم اکنون در استراسبورگ حضور دارد و قرار است در جلسه استماع پارلمان اروپا درباره مصر شرکت کند، مبارزه با فساد و کاهش فقر را شعار انتخاباتی خود قرار داده است.

کامل پیش از ورود به دنیای سیاست، به عنوان بازیگر و مجری رادیویی در رسانه های مصر فعال بوده است. وی همچنین پیش بینی کرده که ژنرال "حسین طنطاوی" به عنوان رئیس جمهور آتی مصر انتخاب می شود و از هم اکنون تلاش هایی برای پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر آغاز شده است.

به نوشته رویترز، جنبشی از سوی جوانان مصری با نام "مصر بالاتر از همه" اعلام کرده که در راستای حمایت از طنطاوی، قصد جمع آوری یک میلیون امضا را دارند.26151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    0 0
    بعد از طنطاوی این خانوم کامل رئیس جمهور خواهد شد !!! چون قراراست در آینده نزدیک تمام کشورهای عربی بهار نسوان را روی کار بیاورند وتا حدودی هم دارند کارهایی میکنند . نگاه کنید به یمن که زن به حساب نمی آمد وبحرین ولیبی !!!! حالا در تمام کشورها وهمین عربستان وسط خیابانند !!!