فیلم هنرمند چهارمحال و بختیاری به جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور کشور هند راه یافت

فیلم کوتاه «کیکاووس» ساخته حامد اصغرزاده مرغملکی هنرمند چهارمحال و بختیاری با راه‌یابی به جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور هند در فهرست نمایش این جشنواره قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت: فهرست اسامی بخشی از فیلم‌های راه یافته به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور هند اعلام شد که بنا بر این فهرست، فیلم کیکاووس ساخته حامد اصغر زاده مرغملکی هنرمند فیلم‌ساز استان به همراه چهار فیلم دیگر از سینماگران ایرانی در این جشنواره به نمایش در می‌آید.

شهرام فرجی با بیان اینکه جشنواره فیلم جیپور هند که از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های رقابتی جهان نام برده می‌شود، سومین جشنواره بین‌المللی است که فیلم ساخته اصغرزاده در آن حضور دارد، افزود: فیلم کوتاه کیکاووس پیش از در جشنواره فیلم‌های ترسناک تارانتو ایتالیا و جشنواره فیلم‌های ترسناک سانتیاگو شیلی نیز به روی پرده رفته است.

وی تصریح کرد: فیلم کوتاه کیکاووس از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شهرکرد در سال ۱۴۰۲ است که در ژانر وحشت و تریلر ساخته شده و داستان شخصی به نام کاووس را روایت می‌کند که تصمیم به کشاورزی در زمین ممنوعه می‌گیرد اما از نفرین اجنه بی‌خبر است.

فرجی یادآور شد: اصغرزاده علاوه بر کارگردانی این اثر، نویسندگی آن را نیز انجام داده است و حبیب تاجمیری، سعید محمودی، فاطمه حیدری، کفایت کریمی از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از حسین اکبری به عنوان فیلم‌بردار، سجاد شیرازی صدابردار، مهران اشکش تدوینگر، سیاوش حیدری طراح صدا و موسیقی، زهرا ساعدی منشی صحنه، فاطمه باقرپور گریمور، زکیه اصغرزاده عکاس، محمد مرادی اتانولاژ، عباس اصغرزاده مدیر تولید و بهنام رستمی به عنوان مدیر تدارکات فیلم کیکاووس نام برد.

گفتنی است، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور هند، ۲۰ تا ۲۴ بهمن امسال برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =