چالش‌آب دامداران غرب شهرکرد با موافقت مدیران چهارمحال‌وبختیاری حل شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: پس از گذشت ۲۵ سال از جانمایی زمین، چالش‌ تأمین‌آب دامداران غرب شهرکرد با موافقت رئیس سازمان جهادکشاورزی و مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری حل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، نشست ویژه پیرامون تأمین آب میدان عرضه دام، مجتمع پرورش اسب و مجتمع دام سبک غرب شهرکرد با حضور مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد، حسین برزگر رئیس سازمان جهادکشاورزی و فردوس کریمی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال‌ و بختیاری، نمایندگان دامداران و سایر مسئولان استانی در محل سالن جلسات حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

این جلسه به منظور ضرورت تأمین آب میدان عرضه دام شهرستان، مجتمع پرورش اسب و مجتمع دام سبک غرب شهرکرد برگزار شد.

تأمین آب دامداران غرب شهرکرد حل شد

مصطفی حیدری در این جلسه با بیان اینکه در یک‌سال گذشته با پیگیری‌های مستمر اعضای شورای اسلامی شهرکرد زمین مجتمع دامداری غرب پس از ۲۵ سال انتظار دامداران مشخص شد، گفت: چالش‌ تأمین‌آب دامداران غرب شهرکرد هم با موافقت رئیس سازمان جهادکشاورزی و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان حل شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در پایان، تامین آب این مجتمع را به منظور اجرای هرچه سریع‌تر طرح و بهره‌برداری از دامداری ناحیه غرب شهرکرد را از مهم‌ترین نتایج این نشست عنوان کرد.

اهمیت بهره برداری؛ سبب موافقت با طرح‌های عمرانی

حسین برزگر، رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه گفت: این طرح ها از مهم ترین طرح های در دست پیگیری معاونت بهبود تولیدات دامی استان است که بنابر عدم پیگیری و عدم تامین آب مورد نیاز چندین سال در مراحل اخذ مجوز باقی مانده اند، که در سال جاری با توجه به اهمیت بهره برداری رساندن، این طرح ها در اولویت این سازمان برای اخذ و ساماندهی قرار گرفته‌اند.

سید عباس میراحمدی، معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری بیان داشت: در خصوص پیگیری های مربوطه، تشکیل کمیته های مکانیابی و مکاتبات متعدد برای تامین آب مورد نیاز این طرح ها از ناحیه معاونت بهبود تولیدات دامی مرتبا صورت پذیرفته است.
وی همچنین از پیگیری های نهایی تخصیص اراضی مجتمع پرورش اسب شهرکرد، در صورت موافقت شرکت آب منطقه ای استان با تخصیص اب مورد نیاز در هفته های آتی خبر داد.

در حاشیه نشست امروز نیز در مورد مطالعات ساماندهی آبراهه‌ها و سیلاب مجتمع اسکان شهرستان شهرکرد نیز، مباحثی مطرح گردید، که با اعلام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، کلیات مطالعات ارائه شده از سمت معاونت بهبود تولیدات دامی استان مورد موافقت قرار گرفته است و نیز مکاتبات لازم در این خصوص نیز به این معاونت اعلام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1854921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =