اردوغان:
کشورهای به اصطلاح دموکراتیک باید از حمایت تروریست‌ها دست بردارند

مهر نوشت: رییس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی تاکید کرد: کشورهای به اصطلاح دموکراتیک باید از حمایت تروریست‌ها دست بردارند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز یکشنبه در سخنانی از جامعه جهانی خواست به کشتار زنان و کودکان بی دفاع در غزه پایان دهد.

رییس جمهور ترکیه در پیام ویدئویی خود در آستانه سال نو میلاد گفت: همه کشورها و نهادها باید در برابر کشتار کودکان و زنان بی گناه در غزه موضع واحدی اتخاذ کنند.

رجب طیب اردوغان گفت: همه کشورها و نهادها باید در مخالفت خود با کشتار زنان و کودکان بی دفاع در نوار غزه به منظور دست یابی به آینده ای بهتر متحد شوند.

اردوغان در پیام ویدئویی خود در آستانه سال نو میلادی اضافه کرد: همه کشورها، نهادها باید در برابر کشتار کودکان و زنان بی گناه در غزه موضعی متحد اتخاذ کنند. امیدواریم که آینده ای بهتر برای بشریت داشته باشیم.

رییس جمهور ترکیه گفت: کشورهای به اصطلاح دموکراتیک و آزادیخواه باید از حمایت از تروریست ها دست بردارند تا این اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد که با شروع جنگ بین روسیه و اوکراین، باید تلاش های صادقانه ای برای پایان دادن به درگیری هایی که باعث رنج مردم و هدر دادن منابع ملی آن ها می گردد، انجام شود.

این مقام ترکیه افزود: ما باید ببینیم که ثروت جوامعی که قرن ها مورد استثمار قرار گرفته و حیثیت آنها پایمال شده است؛ برای آینده، رفاه و امنیت آن ها استفاده شود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =