فرماندار: ظرفیت بسیج سازندگی برای توسعه شوش به میدان آمد

محسن حویزه گفت: ظرفیت بسیج سازندگی برای توسعه زیرساخت های خدماتی شوش به میدان آمده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن حویزه عصر روز شنبه ۹دی در حاشیه بازدید از چند میدان ورودی شهر شوش، اطراف حرم دانیال نبی(ع) وکوی زیتون شهرشوش، با اشاره به تفاهم نامه امضا شده میان فرمانداری وشهرداری این شهرستان و سپاه بسیج سازندگی افزود: بسیج سازندگی به دلیل داشتن رویکرد جهادی و ظرفیت های عظیم مردمی می تواند گره گشای بسیاری از مسایل مبتلا به این شهرستان شود.

وی یکی از وعده های خود به عنوان فرماندار را استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج سازندگی در توسعه شهرستان شوش اعلام کرد و گفت: احداث مجتمع خدمات رفاهی در خروجی شوش و ایجاد بازارچه در پشت حرم حضرت دانیال(ع) با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی اجرایی می شود.

فرماندار شوش همچنین با اشاره به روند پرسرعت توسعه زیرساخت های این شهرستان اظهار کرد: تکمیل زیرسازی،جدول گذاری، پیاده روسازی، روشنایی و آسفالت کوی زیتون یکی از مطالبه های چندین ساله اهالی این منطقه بود که با پیگیری انجام شده و عملیات زیرسازی خیابان های این کوی طی چند روز گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: با ورود شهرداری شوش مقرر شده است تا 10 روز آینده زیرسازی پنج خیابان اصلی کوی زیتون انجام و ادارات خدماتی دیگر مانند آب، فاضلاب، مخابرات و گاز نیز برای توسعه زیرسخت های خود در این کوی اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =