سوپرایز اپل برای ۲۰۲۴/ هرآنچه باید امسال منتظر آن باشید!

با شروع سال نو میلادی، سال بزرگی برای اپل آغاز می‌شود، زیرا نه تنها آیفون ۱۶، آی پد، ساعت و مک بوک خود را عرضه می‌کند، بلکه در نهایت برای عرضه هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو نیز آماده می‌شود.

تینا مزدکی_حتی قبل از پایان سال ۲۰۲۳ اطلاعاتی در مورد محصولات بعدی این غول فناوری پخش می‌شد. اکنون می‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم اپل چه محصولاتی عرضه خواهد کرد و ممکن است در سال ۲۰۲۴ از چه محصولاتی رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۶ پیشرفته‌تر از نسل قبل خود

پس از عرضه آیفون ۱۵، اپل قرار است سری بعدی آیفون، یعنی آیفون ۱۶ را در پاییز ۲۰۲۴ رونمایی کند. تا کنون، براساس شایعات منتشر شده از سوی افشاکننده معتبر، محصول جدید دارای صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر با اندازه‌های ۶.۳ و ۶.۹ اینچی در مقایسه با صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی سال گذشته هستند.

سوپرایز اپل برای ۲۰۲۴/ هرآنچه باید امسال منتظر آن باشید!

همچنین شایعه شده است که آیفون ۱۶ دارای یک دکمه Action قابل برنامه ریزی شبیه به دکمه های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس است. در آیفون‌های فعلی، دکمه Action جایگزین سوئیچ بی‌صدا می‌شود و عملکردهای مختلفی مانند باز کردن چراغ قوه، راه‌اندازی برنامه دوربین، شروع یا توقف ضبط یادداشت‌های صوتی و غیره را انجام می‌دهد. احتمال دارد یک دکمه دیگر نیز در زیر دکمه پاور وجود داشته باشد و مانند سری آیفون ۱۵، گمان می‌رود که گجت‌های آینده دارای پورت USB-C باشند.

اپل ویژن پرو

اپل ویژن پرو اولین بار در ژوئن سال گذشته معرفی شد و به نظر می‌رسید که به نوعی مسیر را تغییر دهد. این هدست، تجربه‌ای با واقعیت ترکیبی ارائه می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک رایانه فضایی داشته باشند که در آن بتوانند با محتوای دیجیتال در فضای فیزیکی خود تعامل داشته باشند. ویژن پرو برای اواخر ژانویه یا فوریه ۲۰۲۴ در ایالات متحده و اواخر سال در سطح بین‌المللی عرضه می‌شود.

سوپرایز اپل برای ۲۰۲۴/ هرآنچه باید امسال منتظر آن باشید!

نسل چهارم ایرپاد در راه است

اپل همچنین ممکن است خط هدفون های خود را با نسل چهارم AirPods Pro تجدید کند. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، نسخه جدید شبیه ایرپادهای استاندارد اما با پایه های کوتاه تر به نظر می رسد و شایعه شده است که با یک قاب بازطراحی شده با شارژ USB-C و حذف فعال نویز عرضه می شود.

OLED آیپد پرو

بهار همراه با لذتی برای طرفداران آیپد می‌آید. طبق گزارش‌ها، اپل برنامه‌هایی برای ایجاد تغییرات بزرگ در تبلت خود در قالب یک آیپد اِیر بزرگتر و یک آیپد پرو با نمایشگر OLED دارد. ممکن است یک قلم اپل جدید نیز با آی پد جدید عرضه شود.

اپل واچ سری X

با نزدیک شدن به دهمین سالگرد اپل واچ از اولین عرضه‌اش، اپل چیزهای بزرگی را برای نسخه دهم در نظر گرفته است که ممکن است شامل طراحی جدیدی باشد. ممکن است ساعتی باریکتر با بدنه باریکتر در راه باشد.

همچنین گفته می‌شود که این غول فناوری در حال کار بر روی روش جدیدی برای اتصال باندها به ساعت، مانند سیستم مغناطیسی است. از نظر ویژگی‌ها، اپل واچ X می‌تواند دارای مانیتورینگ «فشار خون» و تشخیص «آپنه خواب» باشد.

به غیر از اینها، دستگاه های دیگری مانند مک بوک پرو جدید، مک بوک ایر با تراشه های M۳، مک مینی با تراشه M۳ و تلویزیون اپل ۴K جدید. نسخه‌های جدید نرم‌افزار آن شامل iOS ۱۸، macOS ۱۵، tvOS ۱۸، watchOS ۱۱ و visionOS ۲ نیز در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: philstarlife

۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =