واکنش سردار سلیمانی به پیشنهاد برای ریاست جمهوری چه بود؟/ حسینی: هر اقدام ضدایرانی با حمایت‌های آمریکا انجام می‌شود

ایسنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به مردمی بودن سردار سلیمانی، اضافه کرد: ایشان به خانواده شهدا و جانبازان خدمت‌های بسیار می‌کرد و هیچ توجهی به عناوین و القاب زمینی نداشت.

محمد حسینی صبح امروز، ۱۵ دی در سخنرانی پیش از نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با بیان اینکه پس از ۴۵ سال علی‌رغم تمام خباثت‌ها، مردم ایران همچنان در صحنه‌اند، اظهار کرد: ۸۵ نفر از عزیزان ما در کرمان شهید شدند. عده‌ای تصور می‌کنند با این اقدامات می‌توانند ما را به ستوه آورند، اما ملت ما نشان داده‌اند که مقاوم‌اند و راه ائمه را دنبال می‌کنند. مردم ما هرگز از این حملات نمی‌هراسند و دیدید که در روز پنجشنبه نیز مردم چه تجمعی در کرمان داشتند.

وی افزود: اگرچه مسئولیت حمله تروریستی کرمان را داعش پذیرفته، اما سرنخ تمام این حملات به آمریکا برمی‌گردد. بمبی که در این حمله انتحاری استفاده شد، بسیار پیشرفته بود و مشخص است که نمی‌تواند دست‌ساز یک داعشی عقب‌افتاده باشد و کار اسرائیل بوده است. البته که هر کسی هر کاری بکند، پاسخی مقتدرانه از تمام بخش‌های جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه برخی از شهدای کرمان از همدان، تهران و خراسان رضوی بودند، عنوان کرد: این اندیشه پلید صهیونیزم است که این جنایات را انجام داده؛ همان اندیشه‌ای که منجر به شهادت ۲۲ هزار تن از مردم غزه شده است. سال گذشته در همین ایام شما دیدید به بهانه اینکه یک زن از دنیا رفت، مدعیان حقوق بشر چه الم‌شنگه‌ای به پا کرده و خسارات بسیاری را به ایران وارد کردند، اما حال که هزاران زن در غزه در اوج مظلومیت شهید شدند، هیچ صدایی از آنان درنمی‌آید. در غرب نیز چهره حقیقی اسرائیل بر همگان آشکار شده و تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا به دلیل حمایت از مردم فلسطین اخراج شدند.

جلسه رئیسی با مسئولان امنیتی درباره حادثه تروریستی کرمان +عکس

فرمانده کل سپاه خطاب به داعش: هر جا باشید شما را می یابیم /انتقام می گیریم /اگر مرد هستید با ما بجنگید چرا زنان و کودکان را می کشید؟

حسینی با تاکید بر اینکه هر اقدام ضدایرانی با حمایت‌های آمریکا انجام می‌شود، ادامه داد: در جنگ تحمیلی نیز صدام با حمایت‌های غرب بدترین جنایات را علیه ما انجام داد. رفتار این افراد با هیچ قاعده بین‌المللی سازگاری ندارد. در اوایل انقلاب هم منافقین و دیگر گروه‌های تجزیه‌طلب، بسیاری از مردم کوچه و بازار ما را با حمایت غرب مورد هدف قرار دادند. این‌ها افرادی هستند که هیچ بهره‌ای از انسانیت نبرده‌اند.

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در ایجاد امنیت در منطقه‌، بیان کرد: در زمان اوج فعالیت‌های داعش، حتی برخی از سیاسیون در داخل ایران می‌گفتند دیگر نمی‌توان کاری کرد و در سوریه باید در مورد وضعیت بعد از بشار اسد مذاکره کنیم، اما با تدابیر رهبری و فداکاری‌های سردار سلیمانی، داعش از بین رفت. سردار سلیمانی یک چهره جهانی بود. ایشان علاوه بر اینکه یک فرد شاخص در حوزه نظامی محسوب می‌شد، یک چهره سیاسی هم بود. در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ ایشان برای مردم روشنگری و با برخی از دست‌اندرکاران فتنه اتمام حجت کرد، اما تعدادی از آنان راه خود را رفتند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به مردمی بودن سردار سلیمانی، اضافه کرد: ایشان به خانواده شهدا و جانبازان خدمت‌های بسیار می‌کرد و هیچ توجهی به عناوین و القاب زمینی نداشت. در سال ۹۵ من به ایشان گفتم اگر می‌شود سال آینده نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوید، اما ایشان هیچ اعتنایی نکرد و همواره خود را سرباز مردم می‌دانست.

حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم پشتوانه انقلاب ما هستند، گفت: لذا انتظار داریم همه تلاش کنند در اسفندماه انتخاباتی پرشور داشته باشیم تا یک مجلس قوی با پشتوانه مردمی تشکیل شود. اگر مجلس همراه و کارآمد نباشد، دولت به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد. اگر شما مردم امروز از دیدن این صحنه‌ها در کرمان و غزه ناراحت هستید و می‌خواهید کمک کنید، یکی از کمک‌ها حضور در انتخابات است.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =