تصمیم مهم و جذاب مورینیو درباره سردار آزمون

ورزش سه نوشت: بنا بر ادعای کوریره دلو اسپورت ژوزه مورینیو و باشگاه رم به یک نتیجه‌گیری مهم درباره سردار آزمون رسیده‌اند.

اولین بار که خبر انتقال سردار آزمون به رم منتشر شد، موجی از سوی هوادارن این تیم شکل گرفت و آنها این ستاره ایرانی را یک خرید متوسط برای تیمشان می‌دانستند اما حالا و چند ماه بعد از شروع فصل اوضاع به طور کامل تغییر کرده است.

سردار حالا بعد از گذشت چند ماه به یک ستاره محبوب در المپیکو تبدیل شده تا جایی که اکنون هواداران رم نگران غیبت او در مدت زمان حضورش در جام ملت‌های آسیا هستند. حتی آنها به شوخی کمپینی تشکیل دادند و خواهان حضور آندره‌آ بلوتی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به جای سردار آزمون شدند.

در واقع اگرچه سردار همچنان یک مهره تعویضی برای ژوزه مورینیو محسوب می‌شود اما هرگاه که به زمین آمده توانسته تاثیر خود را بگذارد. نمونه اش همین بازی دو شب پیش که ستاره ایرانی بعد از حضور در زمین با یک پاس گل عالی زمینه بازگشت رم به مسابقه و فرار این تیم از کابوس حذف زودهنگام از کوپا ایتالیا را فراهم کرد.

این عملکرد درخشان آزمون نه تنها نظر هواداران رم بلکه نگاه مدیران این باشگاه و ژوزه مورینیو را هم تغییر داده است. بر اساس گزارش روزنامه مشهور ایتالیایی یعنی کوریره دلو اسپورت رم از عملکرد ستاره ایرانی بیش از حد تصور راضی است.

کوریره در این باره نوشت: "این بازیکن 29 ساله علیرغم بازی در دقایق بسیار محدود در ماه‌های ابتدایی این فصل، مورینیو و باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است. تقریبا هر بازی که او به عنوان یار تعویضی به زمین آمده، رم توانسته کار را به نفع خود پیش ببرد. به همین خاطر رم دوست دارد این بازیکن را در برنامه‌های بلند مدت خود قرار دهد. البته هنوز مشخص نیست که باشگاه رم بخواهد او را به شکل دائمی از بایرلورکوزن به خدمت بگیرد اما با ادامه این روند اصلا بعید نیست این اتفاق رخ دهد."

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =