اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات نظارت استان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ محسن حسین‌میرزایی با اعلام این خبر تأکید کرد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات نظارت استان از صبح امروز جمعه ١۵ دی‌ماه از سوی وزارت کشور به‌صورت پیامکی به داوطلبان اعلام شده است.

وی افزود: داوطلبانی که به نتیجه اعلام شده معترض هستند می‌توانند از ۱۷ تا ۱۹ دی‌ماه به‌صورت الکترونیکی اعتراض خود را ثبت کنند و شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن‌ماه به اعتراض‌ها رسیدگی و اعلام نتیجه می‌کند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: هیأت نظارت استان برابر قانون صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی و نتایج را در زمان قانونی مشخص و اعلام کرده است.

وی یادآور شد: برابر بررسی‌های قانونی انجام شده از سوی هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صلاحیت ۱۱۰ نفر تأیید شده‌ است و وارد مراحل قانونی دیگری از انتخابات خواهیم شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، ۳۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، فرخ‌شهر، سامان و بن و ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد هستند.

وی گفت: داوطلبانی که در این مرحله صلاحیت آن‌ها از سوی هیأت نظات احراز و یا تأیید نشده برابر قانون می‌توانند اعتراض کنند و اعتراض آن‌ها از سوی شورای نگهبان بررسی و اعلام نتیجه می‌شود.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: انتظار ما این است کسانی که کاندیدای قانون‌گذاری برای کشور شده‌اند، در تمامی مراحل انتخابات مر قانون را در قول و فعل خود رعایت کنند و نظارت جدی بر رعایت مر قانون از سوی طرفداران‌شان داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =