برانکو گزینه اصلی پرسپولیس، مدیران باشگاه به دنبال حل مشکل مالیاتی

فارس نوشت: سرمربی کروات اسبق پرسپولیس گزینه اصلی مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان است و به همین دلیل قصد دارند مشکل مالیاتی او را برطرف کنند.

با جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس بحث حضور یک مربی خارجی و کارنامه‌دار در این تیم مطرح شده است. از آنجایی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس از مقبولیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است به همین دلیل خیلی‌ها امیدوار هستند او دوباره روی نیمکت پرسپولیس قرار بگیرد.

برانکو این روزها همراه با تیم ملی عمان آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌شود اما بعد از پایان این مسابقات او مربی آزاد خواهد بود و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا دوباره این مربی را روی نیمکت خود ببینند.

در این بین حضور برانکو در ایران با یک مشکل قانونی روبه‌رو است و آن اینکه مالیات این مربی کروات در زمان حضورش در ایران به صورت کامل پرداخت نشده و به همین دلیل او برای حضور در کشورمان با مشکل مالیاتی روبه‌رو است.

حالا به نظر می رسد زمزمه بازگشت برانکو به پرسپولیس مطرح شده و مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا نسبت به پرداخت و تسویه مالیات این مربی اقدام کنند تا در صورت توافق با برانکو او بدون مشکل بتواند به کشورمان برگردد.

اینطور که به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس است و به همین دلیل آنها در تلاش هستند تا با پرداخت مطالبات مالیاتی این مربی بتوانند زمینه‌ساز بازگشت دوباره برانکو به پرسپولیس باشند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =