۳ پرسپولیسی مخالف برانکو ایوانکووبچ!

ورزش سه نوشت: پرسپولیس سه مربی خارجی دارد که با تغییر در راس کادر فنی شرایط نامشخصی پیدا خواهند کرد.

با جدایی یحیی گل محمدی، به نظر می‌رسد محمد عسگری مربی – آنالیزور پرسپولیس هم از این تیم جدا خواهد شد و اولین نفر از کادر فنی که جدایی‌اش قطعی به نظر می‌رسد اوست. عسگری از ذوب آهن و شهرخودرو کنار یحیی گل محمدی بوده و ارتباط بسیار نزدیکی با او دارد و طبعا بدون او در این تیم نخواهد ماند ضمن اینکه او می‌داند سرمربی جدید کادر خودش را به این تیم می‌آورد.

به نظر می‌رسد مهرداد خانبان هم در پرسپولیس نماند. خانبان با کالدرون و یحیی گل محمدی به عنوان آنالیزور کار کرده اما برانکو آنالیزور خودش را دارد که او هم یک ایرانی است؛ فرزاد حبیب اللهی که در چهار سال اخیر تیم ملی عمان هم همراهش بوده و به احتمال قریب به یقین با برانکو به پرسپولیس باز خواهد گشت.
از سوی دیگر به نظر می‌رسد برانکو، سیدجلال حسینی را در کادر خودش نگه دارد و مثل دورانی که کریم باقری را به عنوان یک مربی ایرانی در کادرفنی داشت از سیدجلال شاگرد سابق خود که ارتباط خوبی هم با او دارد کنار دستش استفاده کند.

با این وجود تکلیف مربیان خارجی پرسپولیس نامشخص خواهد بود .اوسمار ویرا، ولسلی ننکا و پپه لوسادا با وجود جدایی یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و اگر برانکو آنها را نخواهد باشگاه باید برای جدایی‌شان توافق کند و مبلغ هنگفتی را هم برای جدایی و فسخ قرارداد آنها در نظر بگیرد.
در عین حال این مربیان خارجی که همه بعد از بازی مس رفسنجان به تعطیلات رفته‌اند برای روز جمعه بلیت بازگشت به تهران را دارند و باید برگردند و احتمالا تا قبل از حضور برانکو یا هر کادر جدید دیگری در تمرینات حاضر خواهند بود .

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =