مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بونجی جاسک به زودی به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به رویکرد محوری دولت در خصوص محرومیت زدایی، گفت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بونجی هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف شهرستان جاسک بوده که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین، «مهدی باوقار زعیمی»، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بونجی در شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد تومان و با زیربنای ۳۸۵مترمربع بصورت مشارکتی بوده که عملیات اجرایی آن به زودی به اتمام خواهد رسید و در اختیار دانش آموزان جاسکی قرار خواهد گرفت.


باوقار همچنین با بیان اینکه در یکسال اخیر ۹پروژه آموزشی در شهرستان جاسک به صورت مشارکتی به بهره برداری رسیده است ، اضافه کرد: در یکماه گذشته نیز عملیات اجرایی ۱۲ مدرسه در قالب ۲۰کلاس درس بصورت مشارکت با خیرین نیک اندیش و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در شهرستان جاسک و لیردف آغاز شده است که نشان از نگاه ویژه استاندار محترم و درایت رییس سازمان نوسازی مدارس کشور دارد.


گفتنی است؛ شهرستان جاسک سرزمین مردمان خونگرم وشریف در شرق استان هرمزگان، سرانه فضای آموزشی ۵/۶مترمربع را داراست که از رقم ۵/۲۲مترمربعی متوسط سرانه فضای آموزشی کشور نیز بالاتر بوده و از لحاظ سرانه فضای آموزشی در کشور وضعیت مناسبی را برخوردار می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =