برای پرسپولیس برانکو بهتر از اسکوچیچ است

اطلاعات آنلاین نوشت: پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر آن‌ها پول جذب مربی خارجی را دارند بهتر بود همان را صرف تیم می‌کردند تا مشکلات ایجاد نشود.

بلاتکلیفی‌های این روزهای باشگاه پرسپولیس و نامشخص بودن وضعیت نیمکت آن، این نگرانی را برای هواداران به وجود آورده که فصل نقل و انتقالات را از دست بدهند و از کورس قهرمانی جا بمانند. در عین حال، نامشخص بودن برنامه باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید مزید بر علت شده تا این نگرانی‌ها فزاینده شود.درباره این موضوع با «محسن بنگر» بازیکن اسبق پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام داده ایم.

بنگر در ابتدا گفت: هواداران پرسپولیس حق دارند که نگران باشند. آن‌ها طی سال‌های اخیر همواره تیم شان را در اوج دیده اند و قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس آن‌ها را خوشحال کرده است و الان این دغدغه را دارند که اتفاقات اخیر خللی در کار تیم شان ایجاد کند.
وی افزود: این بلاتکلیفی اصلا خوب نیست. مدیران باشگاه باید زودترتکلیف تیم را مشخص کنند. به نظرم رفتن آقای گل محمدی به صلاح تیم نیست. در همین روزها باید شرایطی را فراهم کنند که سرمربی تیم از تصمیم خود منصرف شود و برگردد. اگر قرار است نفر جدید بیاید روز از نو و روزی از نو خواهد شد، اما ما کاره‌ای نیستیم و از دور تماشا می‌کنیم. تصمیم را بزرگان باشگاه می‌گیرند.

بنگر گفت: ما از تیم دور هستیم و ریز مسایل را نمی‌دانیم، اما به نظرم در حق آقای گل محمدی بی انصافی کردند و شرایط طوری پیش رفت که ایشان تصمیم به جدایی بگیرد. ما به عنوان هوادار پشت تیم هستیم و کار دیگری از دست مان برنمی آید. اما جا دارد خطاب به هواداران بگویم که این تیم با وجود آن‌ها و پیشکسوتان بزرگی که دارد ضرر نمی‌کند و مسایل به روال عادی بر می‌گردد هر چند از دست دادن زمان خطرناک است.

مدافع اسبق پرسپولیس افزود: به نظرم اگر آن‌ها پول جذب مربی خارجی را دارند بهتر بود همان را صرف تیم می‌کردند تا مشکلات ایجاد نشود و آقا یحیی استعفا نکند. نمی‌دانم چرا لقمه را دور سرشان چرخاندند؟

وی در پاسخ به این سوال در شرایط کنونی برانکو را برای پرسپولیس مناسب‌تر می‌داند یا اسکوچیچ به «اطلاعات آنلاین» گفت: اسکوچیچ و برانکو مربیان خوبی هستند، اما برانکو این تیم را بهتر می‌شناسد. اسکوچیچ در تیم ملی کار کرده، ولی داستان پرسپولیس فرق دارد. به نظرم برانکو بهتر است.

بنگر در پایان در مواجهه با این سوال که اگر به وی پیشنهاد حضور در کادر فنی پرسپولیس داده شود قبول می‌کند گفت: خیر، من هنوز خیلی کار دارم تا به آنجا برسم. باید چند سال دیگر تجربه کسب کنم. از لیگ‌های پایین شروع کرده ام و جلو می‌روم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =