عکس| مورینیو چهره سردار آزمون را تغییر داد

ورزش سه نوشت: بازی نکردن سردار آزمون برابر آتالانتا از نکات عجیب بازی شب گذشته بود.

هرگاه که سردار آزمون به عنوان یار تعویضی در ترکیب رم به میدان رفته توانسته موثر واقع شود و تقریبا در اکثر مسابقاتی که ژوزه مورینیو از او استفاده کرده تیمش توانسته نتیجه بازی را به سود خود رقم بزند.

آخرین نمونه تاثیرگذاری سردار آزمون بازی هفته گذشته رم برابر کرمونزه در کوپا ایتالیا بود؛ جایی که رم در کمال ناباوری تا اواخر نیمه دوم از حریف خود عقب بود اما سردار ۱۰ دقیقه بعد از حضور در زمین با یک پاس گل فوق‌العاده زمینه ساز گل تساوی و البته کامبک رم شد.

با توجه به این عملکرد درخشان سردار آزمون انتظار می‌رفت که او در بازی شب گذشته این تیم مقابل آتالانتا نیز حداقل به عنوان یار تعویضی به میدان برود. در حالی که رم به پیروزی در این مسابقه خانگی احتیاج داشت و شرایط بازی نیز به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید حضور سردار می‌تواند کارگشا باشد اما مورینیو در تصمیمی عجیب او را تا آخر بازی روی نیمکت نشاند.

عکس| مورینیو چهره سردار آزمون را تغییر داد

تمرینات امروز رم در حالی پیگیری شد که چهره سردار آزمون با روزهای گذشته کاملاً متفاوت بود. ستاره ایرانی که تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی در قطر ملحق خواهد شد در تمرینات امروز تیم باشگاهی‌اش چهره‌ای ناراحت داشت که احتمالا دلیل این موضوع نیز همان نیمکت‌نشینی مقابل آتالانتا بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =