آزادی ۱۸۹ نفر زندانی از ابتدای سالجاری تاکنون در چهارمحال  وبختیاری

اولین نشست اعضای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در محل سالن کنفرانس اداره کل دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، در این نشست محمد رزم رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در جشن‌های گلریزان باید از ظرفیت‌های صدا و سیما و نهادهای مختلف برای تهییج افکار عمومی نسبت به اقدام خداپسندانه آزادی زندانیان استفاده شود تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه و ایام ماه مبارک رمضان لازم است زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان با مشارکت حداکثری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فراهم شود.

وی افزود در همین راستا می‌بایست مکاتبات لازم با استانداری، فرمانداری‌ها، دفاتر امامان محترم جمعه انجام تا مقدمات برگزاری باشکوه جشن‌های گلریزان و جذب هرچه بیشتر کمک‌های خیران صوررت پذیرد .

آزادی ۱۸۹ زندانی در چهارمحال وبختیاری

در این نشست حمیدرضا حیدری مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان طی گزارشی از آزادی ۱۸۹ نفر زندانی در سال ۱۴۰۲ به همت ستاد دیه استان خبر داد و افزود: مجموعه بدهی این زندانیان مبلغ ۲۵۵ میلیارد تومان بوده است وی گفت: در حال حاضر نیز پرونده ۱۰۹ نفر زندانی با مجموع بدهی ۱۹ میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان در ستاد دیه استان در حال پیگیری است و امیدواریم با صلح و سازش، گذشت شکات و کمک‌های خیران بتوانیم زمینه آزادی این افراد را فراهم آوریم.

کمک بیش از ۲میلیارد تومانی ازسوی مردم در جشن های گلریزان برای ازادی زندانیان

همچنین در این نشست مجید صیادی رئیس ستاد دیه استان نیز با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲میلیارد تومان از سوی مردم در جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان کمک گردید اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب جشن‌های گلریزان جمع آوری شده است.

وی افزود: علاوه بر این مبلغ یک میلیارد تومان نیز در طول ماه‌های گذشته جمع آوری و ۱۵ میلیارد تومان نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری برای کمک به پرداخت بدهی محکومان مالی تخصیص یافته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =