بازگشت برانکو پیچیده شد؛ افشای دلایل تردید پروفسور برای بازگشت

اعتمادآنلاین نوشت: اخباری رسیده است که نشان می‌دهد جلسه بین برانکو و نماینده پرسپولیس مثبت پیش نرفته و شرایط دو طرف برای مذاکره پیچیده شده است.

در حالی که به نظر می‌رسید برانکو به‌زودی با پرسپولیس به توافق می‌رسد اخباری رسیده که نشان می‌دهد شرایط پیچیده شده است.

بعد از قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، نام برانکو به عنوان نزدیک‌ترین فرد به نیمکت سرخ‌ها معرفی شد. دوشنبه‌شب رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به صورت رسمی تایید کرد نماینده هیات مدیره باشگاه با برانکو وارد مذاکره شده است و عکسی هم از این ملاقات منتشر شد.

با این حال اخباری رسیده که نشان می‌دهد آن جلسه مثبت پیش نرفته و شرایط دو طرف برای مذاکره پیچیده شده است. برانکو شروطی برای آمدن به تهران دارد که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است. ضمن اینکه سنگ‌اندازی‌هایی نیز از گوشه‌کنار صورت می‌گیرد.

اول از همه برانکو به درویش تاکید کرده باید کریم باقری در کادر فنی تیم باشد. کریم باقری ابتدای فصل با وجود درخواست یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و تمایل خودش می‌خواست در پرسپولیس بماند اما به طور مرموزی قرارداد او تمدید نشد. برخی منابع خبری غیررسمی گفتند به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته شده با کریم باقری همکاری نکنند. کریم باقری در اعتراضات سال گذشته مواضعی اتخاذ کرده بود که مشکلاتی برایش به وجود آورد. در این زمینه شنیده شده درویش به برانکو گفته باید بی‌خیال کریم باقری بشود.

در وهله دوم برانکو گفته با کادر فنی خودش به ایران می‌آید اما درویش برای صرفه‌جویی در منابع مالی می‌خواهد همین کادر فنی فعلی را تا پایان قراردادشان حفظ کند و به برانکو گفته تا پایان فصل باید با دستیاران یحیی ادامه دهد. مساله‌ای که با موافقت برانکو همراه نشده است.

سومین نکته هم برمی‌گردد به مدت قرارداد! برانکو قراردادی حداقل یک و نیم‌ساله از درویش خواسته در حالی که مدیرعامل پرسپولیس گفته است فعلاً تا پایان فصل قرارداد می‌بندد که با مخالفت سرمربی کروات مواجه شد.

علاوه بر همه اینها گویا از تهران پیام‌هایی به برانکو مخابره شده که او را در بازگشت به کشورمان مردد کرده است. پیام‌هایی که مشخص نیست از طرف چه کسانی ارسال می‌شود اما حتماً آن‌قدر جدی بوده که برانکو را مردد کند.

به این ترتیب باید دید در روزهای آینده چه شرایطی برای پرسپولیس و برانکو پیش خواهد آمد.

259 259

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    1 0
    این درویش که اصلا هم به نظر درویش نمی آید امیدوارم موضوع مالیات های قبلی و مالیات قرارداد جدید را هم مطرح کند. دو مورد مالیات قبلی و مورد جدید احتمالی را باید از پیش از او بگیرد. یادش باشد برای مالیات قرارداد اول ده سال از ایران فراری بود.
  • یاسر IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 1
    آقای درویش برانکو میاد شما نمی‌خواهید بیاد باشعور مردم بازی نکنید لطفاً
  • NL ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    مثل اینکه این بار کسی در ایران پیدا نشده که مالیات این آقا را بپردازد . هدایتی برای کمک به این مربی برای دادن مالیاتش باید 17 سال دیگر صبر کند .