۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸

فارس نوشت:

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان با اشاره به توطئه دشمنان مقاومت در منطقه علیه دولت سوریه تاکید کرد که هدف از این اقدامات، هدف قرار دادن مقاومت است نه شخص "بشار اسد".
به گزارش پایگاه خبری "المنار"، شیخ "محمد یزبک" رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان درباره تحولات سوریه و اقدامات موجود علیه "بشار اسد" رئیس‌جمهوری این کشور گفت: اسد هدف این اقدامات نیست بلکه طرح بازدارندگی مقاومت او هدف قرار گرفته است.
 
وی تاکید کرد: تمام کسانی که علیه مقاومت در سال 2006 توطئه کردند، اکنون بار دیگر با تعصب کورکورانه‌ای بازگشته‌ا‌ند و علیه سوریه وارد عمل شده‌اند، بدون این‌که به دشمن اسرائیلی بیاندیشند و در این اقدام، طرح مقاومت و بازدارندگی و ایران که در راس این طرح قرار گرفته است، هدف قرارگرفته است.

شیخ یزبک افزود: تحرکات مقامات مسئول آمریکایی علیه دولت‌های منطقه بویژه دولت‌های عربی حاشیه خلیج فارس صرفا برای گرفتن نبض نقش‌هایی است که آنها می‌توانند ایفا کنند.

شیخ یزبک افزود: اگر جنگی روی دهد، ترک‌ها به وضوح اعلام می‌کنند که بحران جاری در سوریه عربی یا منطقه‌ای نیست، بلکه بین‌المللی است. بهتر است همه به آنچه که در عراق و افغانستان روی داد و هم اکنون نیز جریان دارد، توجه کنند. آنهایی که در پشت صندلی‌ها و مناصب خود قرار گرفته‌اند، کور شده‌اند و بصیرت خود را از دست داده‌اند و نمی‌دانند که پایان کار همه آنها زباله‌دان تاریخ است.51261
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    4 1
    اری غرب واعراب وابسته به غرب از همه جا وایران ناامید شدند فشار اوردند بر سوریه