عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم از تشکیل کمیته ای برای پیگیری سوال از رئیس جمهور خبر داد.

 مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مردم تبریز در گفت وگو با خبرآنلاین با اشاره به نشست روز گذشته نمایندگان امضا کننده رئیس جمهور، اظهار داشت: بنده به دلیل اینکه باید خودم را به نشست دیگری می رساندم ، تا آخر جلسه دیروز حضور نداشتم، ولی قرار بر این شد که کمیته ای برای پیگیری این موضوع تشکیل شود .
 خبرگزاری فارس اعلام کرد سید‌رضا اکرمی و علی مطهری نمایندگان تهران، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، حسین دهدشتی نماینده آبادان و عوض حیدرپور نماینده شهرضا به عنوان اعضای کمیته پیگییری طرح سوال از رئیس جمهور انتخاب شدند.
پزشکیان درباره موضوعات مطرح شده در این جلسه هم گفت: برخی از نمایندگانی که اسامی آنان به عنوان کسانی که امضا شان را پس گرفتاند اعلام کردند که این گونه نیست و همچنین قرار شد با نمایندگانی که امضایشان پس گرفته شده صحبت شود تا از تصییم خود بازگردند.
وی با اشاره به اینکه طرح سوال از رئیس جمهور یکی دو امضا برای اجرایی شدن کم دارد در پاسخ به اینکه چقدر به اجرایی شدن طرح سوال از رئیس جمهور امید دارید، تصریح کرد: اگر امضا ها به حد نصاب برسد چرا نباید اجرایی نشود؟
 حمید رضا کاتوزیان نماینده مردم تهران در مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور آب در هاون کوبیدن است، نسبت به اجرایی شدن آن در مجلس هشتم ابراز تردید کرده بود.
 در همین حال سید رضا اکرمی که از وی به عنوان یکی از نمایندگان عضو کمیته پیگیری طرح سوال نام برده می شود در گفت وگوی کوتاه با خبرآنلاین در پاسخ به اینکه چه تعداد از نمایندگان در نشست دیروز حضور داشتند، گفت:«من سخنگوی جلسه دیروز نیستم. این مساله را از دیگران پیگیری کنید. قرار نیست در این زمینه صحبت کنیم.»
/212 212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =