تهران امروز نوشت:

علی مطهری یکی از طراحان اصلی سوال از رئیس‌جمهور که برای به جریان نیفتادن این طرح تا استعفا از نمایندگی پیش رفت این روزها برنامه جدیدی را برای از سر گرفتن این طرح در سر دارد.
وی در حالی رسانه‌ای کردن جزئیات این کار را به اوایل هفته آینده موکول کرد که اظهارات عضو کمیسیون عمران مجلس را نیز رد نکرد. علی اکبر اولیا عضو کمیسیون عمران مجلس پیشتر از احتمال بازنگری در سوالات مطرح شده در طرح سوال از رئیس‌جمهور سخن گفته و اضافه کرده بود که احتمالا اظهارت اخیر احمدی‌نژاد در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی​اش نیز جز سوالات قرار گیرد.
به گفته وی اظهارات احمدی‌نژاد در جلسه انتخاباتی اخیر، نقطه عطفی در زندگی سیاسی وی تلقی می‌شود، در این نشست رئیس‌جمهور اعلام کرده بود ما نیازی به احزاب نداریم اما خود به عنوان رئیس یک حزب هوادارانش را با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دولتی فرا خواند تا در جمع آنها سخنانی بگوید که به سود وحدت در کشور نبود.
اولیا از تشکیل یک کمیته برای پیگیری طرح سوال از رئیس‌جمهور سخن گفته بود: نمایندگان امضا کننده طرح سوال از رئیس‌جمهور تصمیم گرفتند پس از تعطیلات مجلس گروهی را برای پیگیری امضاهای سوال از رئیس‌جمهور تشکیل دهند تا بهانه‌هایی از قبیل پس گرفتن امضاهای طرح را از هیات رئیسه مجلس بگیرند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =