هفته​نامه یالثارات در ستون "سیاست به روایت یک همولایتی" در مطلبی تحت عنوان "پاداش سکوت" نوشت:

مدتی پیش آقای احمدی‌نژاد در جمع دوستدارن قطب فرقه اسفندیاریه سخنانی ایراد کرد که حاکی از توافق زمین و زمان برای گرفتن حال دولت‌های نهم و دهم است. جالب اینجاست که بخش‌هایی از این سخنرانی توسط دادستان کل کشور (آقای اژه‌ای) و بخش‌های دیگر آن از سوی منوچهر متکی تکذیب شده و البته قسمت‌هایی از این سخنرانی سه ساعت و نیمه هم داد ریاست قوه قضائیه را در‌ آورده است! و جالب اینجاست که آقای رئیس جمهور فرموده این صحبت‌ها فقط 25 درصد از حقایق بوده است و 75 درصد دیگر از حقایق را فعلاً نمی‌شود گفت!
اگر سخنان ایشان را بخواهیم از زاویه دید و با ادبیات روزنامه دولت تحلیل کنیم، باید آن را یک سیاه‌نمایی تمام‌عیار علیه تمامی مسئولان نظام جمهوری اسلامی (البته به جز رئیس جمهور و اطرافیان وفادارش) دانست! آدم اگر گوینده این سخنان را نشناسد، خیال می‌کند دارد متن ادعانامه فلان رسانه بیگانه علیه نظام را مطالعه می‌کند! دو البته ایشان فرموده‌اند به خاطر حفظ وحدت فعلاً به همین میزان افشاگری بسنده کرده‌اند!
بلاتشبیه در اوایل انقلاب یک رئیس جمهوری بود که تحت تأثیر اطرافیانش توهم زده بود و مرتب راه می‌افتاد این طرف و آن طرف سخنرانی می‌کرد و علیه بعضی قدرت‌طلب‌های مرتجع و سیاستمداران ضد مردم که چشم دیدن او (یعنی همان رئیس‌جمهور فوق‌الذکر) را نداشتند و شب و روزشان به کشیدن نقشه برای سرنگونی دولت مردمی ایشان (همان آقای متوهم) می‌گذشت، افشاگری می‌کرد! البته این آقا عاقبت به خیر نشد!
خیلی وقت‌ها پاداش سکوت عاقبت به‌خیری است! فهم این نکته برای برخی بسیار سخت است! آنقدر که عاقبت‌به‌خیری را به خاطر زیاد حرف زدن و حرف زیادی زدن از دست می‌دهند!
اگر کسی رهبر انقلاب را بشناسد و به ایشان معتقد باشد می‌داند و خواهد فهمید که این روزها ولایتمداری در پرهیز از موضوعات اختلاف‌انگیز داخلی نهفته است! این که چرا بعضی از مسئولان اصرار دارند در آزمون ولایت‌پذیری رفوزه شوند، بحثی است که باید از خود ایشان سؤال کرد!

خوب است که آقای احمدی‌نژاد فقط 25 درصد حرف‌هایش را گفته! اگر می‌خواست 50 یا 70 درصد حرف‌هایش را بزند آن وقت چه طوفانی بلند می‌شد!

 /29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    7 2
    برای بعضی از مردم که با این حرفای احمدی نژاد جو گیر شدن و بدون فکر بهش رای دادن متاسفم.