۰ نفر
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
اجرای طرح آرامش درشهرستان بن

فرمانده انتظامی شهرستان بن از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید مبارزه با موادمخدر دراین شهرستان  خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ "سید مسلم طاهریان" با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، اظهارداشت: مجموعه انتظامی شهرستان بن در راستای مبارزه با موادمخدر با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بن در ادامه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح "آرامش در شهر" با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت ۲ روز توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بن به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود در اجرای این طرح، بیان‌داشت: در این راستا، ۱۵ معتاد متجاهر، ۲ خرده‌فروش در سطح شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ طاهریان از کشف ۱۴۶ گرم تریاک، و ۷۶ گرم هروئین و۳۴گرم حشیش،از این افراد خبر داد و تصریح کرد: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با موادمخدر معرفی و خرده‌فروشان موادمخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بن در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها، خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و موادمخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1859454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =