جدایی لژیونر استقلالی در زمستان؛ ستاره ایرانی قربانی هافبک لیورپول!

ورزش سه نوشت: الهیار صیادمنش، ستاره ایرانی هال‌سیتی، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

صیادمنش به دلیل مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت در چندین مسابقه نتوانست هال‌سیتی را همراهی کند و به نظر می‌رسید که دیگر جایی در ترکیب این تیم ندارد.

او در جریان بازی جمعه شب این تیم برابر نوریچ سیتی که با شکست 1-2 آنها همراه بود در فهرست تیمش هم حضور نداشت و حالا مشخص شده است که دلیل این اتفاق تصمیم باشگاهی برای موافقت با جدایی او بوده است.

این بازیکن در این فصل از رقابت‌های چمپیونشیپ تنها در پنج بازی برای هال سیتی به میدان رفته و 53 دقیقه در زمین حضور داشته است. تنها دیداری که او فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد مربوط به بازی هفته گذشته آنها در جام حذفی مقابل بیرمنگام بود.

بسیاری منتظر ترک هال سیتی توسط این ستاره ایرانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند و باشگاه شاختار دونتسک به صورت جدی دنبال جذب او بود اما او تصمیم گرفت به حضورش در این تیم ادامه دهد.

سرمربی هال سیتی پس از بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: «الهیار در آستانه جدایی به صورت قرضی است. ما با باشگاه دیگری در این زمینه به توافق رسیدیم. فکر می‌کنم او نیاز دارد به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری داشته باشد تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورد.»

این تصمیم در حالی گرفته شده است که چند روز قبل اعلام شد که فابیو کاروالیو، هافبک پرتغالی لیورپول، به صورت قرضی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی هال سیتی شده است

صیادمنش در ژانویه 2020 به صورت قرضی از فنرباغچه به هال سیتی پیوست اما پس از آن قراردادش را با مبلغی در حدود 4.5 میلیون یورو دائمی کرد. او در طول دوران حضورش در این تیم 38 بازی انجام داد و سه گل هم به ثمر رساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1860223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =