استقلال نه؛ رونمایی از تیم جدید گزینه محبوب نکونام

ورزش سه نوشت: برخی اخبار غیررسمی از احتمال حضور اللهیار صیادمنش در یک تیم میانه جدولی لیگ هلند خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آینده اللهیار صیادمنش هنوز یک علامت سوال بزرگ است. این بازیکن به‌طور قطع هال سیتی را به‌صورت قرضی ترک می‌کند و این موضوعی است که توسط لیام روزنیور سرمربی ببرها نیز به صراحت و در یک نشست خبری اعلام شد.

روزنیور چند روز پیش با اعلام جدایی صیادمنش گفته بود: «الهیار در آستانه جدایی به‌صورت قرضی است. ما با باشگاه دیگری در این زمینه به توافق رسیدیم. فکر می‌کنم او نیاز دارد به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری داشته باشد تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورد.»

با وجود گذشت چند روز از این صحبت‌ها، اما هنوز تیم جدید این بازیکن جوان مشخص نشده است و طبق اعلام رسانه yorkshirepost، صیادمنش از روز دوشنبه مجددا به تمرینات هال سیتی اضافه شده و حتی برای بازی روز جمعه مقابل ساندرلند نیز در دسترس است.

با این حال این رسانه انگلیسی اعلام کرده که هال سیتی در حال کار بر روی پرونده جذب قرضی ایوان پاندور، دروازه‌بان فورتونا سیتارد هلند است. ببرها قصد دارند تا قفس توری خود را با به خدمت گرفتن این گلر تقویت کنند و بی‌میل نیستند که در ازای جذب این دروازه‌بان، صیادمنش را به تیم هلندی قرض بدهند.

فورتونا سیتارد باشگاهی 55 ساله است که دو مرتبه قهرمان جام حذفی هلند شده و چهار بار نیز در لیگ دسته اول (دومین سطح از لیگ هلند) جام قهرمانی را بالای سر برده است. آنها هم اکنون در لیگ برتر هلند موسوم به اردیویسه در جایگاه یازدهم ایستاده‌اند که البته تا منطقه سقوط پنج امتیاز فاصله دارند.

این تیم از فصل 2018 – 2019 در بالاترین سطح از لیگ هلند قرار دارد و به دسته پایین تر سقوط نکرده است. با این حال، موضوع انتقال قرضی صیادمنش به این باشگاه تنها در رسانه‌ها مطرح شده و البته مارتین شویلنز، خبرنگار هلندی نزدیک به فورتونا سیتارد تأیید کرده که صیادمنش یکی از گزینه‌های احتمالی حضور در این باشگاه است ولی تا زمان رسمی شدن باشگاه جدید این بازیکن باید منتظر ماند.

لازم به ذکر است که هال سیتی در ابتدای فصل 2022-2023 صیادمنش را با مبلغ 4 میلیون و 500 هزار یورو به خدمت گرفت و طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، فنرباغچه از فروش بعدی اللهیار، 50 درصد سهم خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1861615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =