کوثری: حمله موشکی سپاه به تروریست ها با درخواست مردم صورت گرفت /زمان و مکان انتقام را خودمان انتخاب کردیم

عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها گفت: جنایتکاران باید بدانند که از این سنگین‌تر موشک‌ها بر سرشان ریخته خواهد شد و بدانند که امنیت این منطقه توسط خود مردم و مخصوصا جبهه مقاومت برقرار می‌شود.

گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد. حمله‌ای که با واکنش‌های مختلفی از سوی اهالی سیاسیون روبه‌رو شد.

در همین راستا، اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با خبرگزاری خبرآنلاین، در واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها بیان کرد: این حمله با درخواست مردم برای اقدام بسیار قوی در مقابل جنایت بی‌رحمانه‌ای که به اسم داعش اما با دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی، در استان کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم عزیز صورت گرفته بود، انجام شد. این حمله با اطلاعات دقیق و مکان مشخص هم در اربیل عراق و هم در سوریه انجام شد و به طور دقیق مکان و زمان آن را خودمان انتخاب کردیم. کوثری:

سپاه پاسداران با کدام موشک انتقام حمله تروریستی کرمان را گرفت؟

کشته شدن نیروی مهم موساد در حمله موشکی سپاه پاسداران /پیشرو دیزه‌یی کیست؟

وی با بیان اینکه با شناختی که نیروهای اطلاعاتی به دست آورده بود، زمان و مکان حمله را مشخص کردند، گفت: نیروهای هوا و فضا چنین بلایی را به سر آنان آوردند که از کرده خود پشیمان هستند. چرا که جنایت‌کاران تصور می‌کردند که کسی با آنان کاری نداشته و آنچنان قدرتی دارند که کسی جلوی آنان عرض اندام نخواهد کرد.

اگر این خطاها تکرار شود، از این سنگین‌تر با آنان برخورد می‌شود

نماینده تهران در مجلس گفت: جنایت‌کاران بدانند که فریب موساد را خوردند و آنان جانی‌ها و جنایت‌کارانی هستند که با دادن پول و قول‌ها، به صورت انتحاری کودکان معصوم و حتی پدر و مادرهایشان را به شهادت می‌رسانند. باید بدانند که بالاخره دست بالای دست بسیار است و به آنان اجازه داده نمی‌شود که فکر کنند در هر جایی در منطقه و در محددوده جغرافیایی ایران این غلط‌ها را می‌توانند بکنند.

وی افزود: جنایتکاران باید بدانند که از این سنگین‌تر موشک‌ها بر سرشان ریخته خواهد شد و بدانند که امنیت این منطقه توسط خود مردم و مخصوصا جبهه مقاومت برقرار می‌شود. این جنایت‌کاران، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها باید از این منطقه بیرون بروند و اینجا، جایی برایشان نخواهد بود. اگر از این خطاها تکرار بخواهند بکنند، از این سنگین‌تر با آنان برخورد می‌شود.

برخی درخواست‌های عجولانه‌ای دارند

کوثری با اشاره به تنش‌های موجود در منطقه خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت جمهوری اسلامی وارد این مسائل و تنش های منطقه ای نمی‌شود اما زمانی که چنین جنایتی را انجام می‌دهند، مردم ما از مسئولان می‌خواهند که این کار انجام شود و درخواست به جایی است. مردم اگاه ما به درستی تشخیص می‌دهند اما برخی درخواست‌های عجولانه‌ای دارند که باید این مسئله را به عهده تصمیم‌گیران بگذاریم که هم از نظر زمان و مکان دقیق تشخیص داده شود و هم به موقع و اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: لذا این مسئله هم به این صورت عمل شده و اثرات تخریبی زیادی داشته است. کسانی که فکر می‌کردند در جایی هستند که هیچ‌کس از آن مطلع نیست و آگاهی ندارد، چشمان تیزبین نیروهای اطلاعاتی ما آنان را دنبال کرده و مکانشان را شناسایی می‌کند. همین باعث شده موشک‌ها برسرشان فرو بریزد و یادشان بی‌افتد که چه جنایت‌هایی کرده و از کرده خود پشیمان شوند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1861630

برچسب‌ها