از شنبه ۳۰ دی ماه، طرح زوج و فرد در همدان اجرایی می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: طرح زوج و فرد تردد خودروها از روز شنبه هفته آینده ۳۰ دی ۱۴۰۲ در رینگ اول و دوم شهر همدان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، سرهنگ غلامعلی همایی، رئیس پلیس راهور استان در گفتگویی ضمن اعلام این خبر افزود: طرح زوج و فرد با بهره گیری از سامانه های هوشمند ثبت تخلف در شهر همدان اجرا می شود.

وی گفت: به دنبال تصویب روان‌سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر همدان با اجرای طرح محدودیت زوج و فرد پلاک از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد: این طرح مجدد با پیگیری های به عمل آمده و در راستای اجرای هرچه بهتر طرح سامانه های هوشمند ثبت تخلف در رینگ اول و دوم شهر همدان فعال شد و از شنبه ۳۰ دی ماه کنترل و اعمال قانون تخلفات ورود به طرح توسط دوربین‌های کنترل ترافیک ثابت و هوشمند انجام می شود.

سرهنگ همایی خاطرنشان کرد: ساعت اجرای طرح محدودیت تردد پلاک های زوج و فرد از ساعت ۱۶ الی ۲۱ است و پلاک های زوج در روزهای یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه، پلاک های فرد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه مجاز به ورود به محدوده طرح نیستند.

وی از همه رانندگان خواست پلیس را در اجرای طرح زوج و فرد و کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر یاری دهند.

به گفته وی به طور حتم اجرای طرح زوج و فرد حدود ۵۰ درصد در کاهش بار ترافیکی همدان موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است، ۴۱۹ هزار خودرو و ۱۳۱ هزار موتورسیکلت در همدان تردد دارند.

به گزارش خبرآنلاین همدان، و بنابر گزارشات مردمی چندی است که این طرح در همدان اجرا می‌شود!؟ خیلی از شهروندان همدانی در هفته های گذشته به علت ورود به طرح زوج و فرد با جریمه یک میلیون ریالی که به صورت آنلاین به رانندگان اعلام شده، توسط پلیس راهور جریمه شده‌اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1862570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =