۰ نفر
۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۵

یوان مک‌گرگور بازیگر فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای» و «مولن روژ» در سریال «اصلاحات» بازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، «اصلاحات» براساس رمان پرفروش نوشته جاناتان فرانزن برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته می‌شود و یوان مک‌گرگور در این سریال با دایان وست و کریس کوپر همبازی می‌شود.
 
مک‌گرگور در «اصلاحات» نقش چیپ یکی از فرزندان زوجی پیر اهل غرب میانه را بازی می‌کند که برای جشن کریسمس به خانه پدری برمی‌گردد.
 
اسکات رودین حقوق سینمایی کتاب را که برنده جایزه کتاب ملی در سال 2001 شد، برای کمپانی پارامونت خریداری کرد و در این پروژه مدیرتولید است.
 
متن فیلمنامه را بومباک به همراه فرانزن می‌نویسد. فرانزن یکی دیگر از مدیرتولیدهای پروژه است. نوا بومباک قسمت اول سریال را کارگردانی می‌کند و تولید مجموعه آغاز شده است. هنوز مشخص نیست سریال چند قسمت خواهد داشت.
 
کتاب چند خط داستانی دارد که همگی حول محور شخصیت‌های یک خانواده عجیب می‌گردد. دایان وست نقش مادر سلطه‌جوی این خانواده را بازی می‌کند و کوپر نقش پدر خانواده را. چیپ که عقاید مارکسیستی دارد دومین فرزند این زوج است. هنوز بازیگران دو فرزند دیگر انتخاب نشده‌اند؛ گری پسر بزرگ آن‌ها دچار افسردگی است و دنیس دختر آن‌ها و جوانترین فرزندشان با مشکلات عاطفی دست به گریبان است.
 
«ماهی بزرگ»، «نویسنده پشت پرده»، «آملیا»، «فرشتگان و شیاطین»، «رویای کاساندرا»، «بمان»، «جزیره»، «آدام جوان»، «سقوط بلک هاوک»، «نگهبان شب» و «قطاربازی» از دیگر فیلم‌های مک‌گرگور است.
 
این بازیگر در سریال «اورژانس» (1997) به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت و برای آن نامزد جایزه امی (اسکار تلویزیونی) شد.
 
یوان مک‌گرگور اسکاتلندی ژانویه سال آینده با فیلم اکشن «بی‌مصرف» ساخته استیون سودربرگ روی پرده سینماها می‌رود.
 
هالیوود ریپورتر / 22 نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =