برنامه های روز چهارمحال وبختیاری در تمامی شهرستان ها برگزار گردد

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت ۲۰ بهمن سالروز بیعت بختیاری‌ها با امام راحل (ره) با نام روز چهارمحال و بختیاری در تقویم رسمی کشورگفت: برنامه‌های گرامیداشت این روز با همکاری دستگاه‌های اجرایی در تمامی شهرستان‌ها طرح‌ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، غلامعلی حیدری در چهل و پنجمین نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان، فعال شدن ستاد گرامیداشت سالروز ۲۰ بهمن روز چهارمحال و بختیاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این ستاد را متذکر شد و افزود: افزایش نشاط اجتماعی و امیدآفرینی محور اصلی برنامه‌های این ستاد قرار گیرد.

برنامه های روز چهارمحال وبختیاری باید در خورشان ومنزلت مردم استان باشد

وی ادامه داد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در این روز باید در خور شان و منزلت مردم استان باشد و از این فرصت نیز به نحو شایسته برای تبیین علت نام‌گذاری این روز با نام چهارمحال و بختیاری استفاده شود.

برنامه های دهه فجر باید درتراز انقلاب اسلامی باشد

حیدری اجرای برنامه‌های مناسبتی دهه فجر و روز ملی استان را زمینه‌ای مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جذب مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو دانست و گفت: برنامه‌های اجرایی این مناسبت‌ها باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و ادارات و دستگاه‌ها با تولید محتوای مناسب و مقایسه دستاوردهای فعلی با دوران قبل از انقلاب اسلامی، اطلاع‌رسانی صحیحی را در این رابطه شکل دهند.

وی به برگزاری شوراهای اداری و روابط عمومی‌های استان برای هم‌اندیشی و جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر و روز ملی استان در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: برنامه حضور مدیران دستگاه‌ها در مساجد استان نیز تدوین خواهد شد تا مدیران با حضور میان مردم، پاسخگوی سؤالات آنان باشند.

امیدآفرینی میان مردم و تلاش برای خنثی کردن توطئه دشمنان ضروری است

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه امیدآفرینی میان مردم و تلاش برای خنثی کردن توطئه دشمنان را ضروری خواند و تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با راهبردهای مختلف برای به تأخیر انداختن، تحریم کردن و تضعیف میزان مشارکت مردمی، وارد میدان انتخابات شده‌اند و در این راه با صرف هزینه بسیار و بهره‌برداری وسیع از فضای رسانه‌ای به دنبال القای یاس و ناکارآمدی هستند که با لازم است مجاهدانه برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کرد.

بازارچه های فروش درتمامی شهرها راه اندازی شود

حیدری، سرعت بخشی در راه‌اندازی بازارچه‌های فروش در تمامی شهرها با همکاری شهرداران و فرمانداران و مدیران اقتصادی استان، رصد بانک‌ها و رفع موانع پرداخت تسهیلات، تشدید نظارت‌ها بر بازار در آستانه ماه رمضان و عید نوروز، تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف استانی و تداوم اجرای طرح‌های عمرانی به ویژه ساخت مسکن ملی را از جمله مواردی دانست که در کاهش مشکلات و ایجاد امید میان مردم اثرگذار است

بخش عمده ای از تصادفات به دلیل تخلفات رانندگی است

وی همچنین نظارت هر چه بیشتر راهنمایی و رانندگی بر ترددهای جاده‌ای استان را یادآور شد و گفت: بخش عمده‌ای از تصادفات به دلیل تخلفات رانندگی است که باید با تشدید نظارت‌ها از بروز آن جلوگیری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری این اقدامات را در مقدمه‌ای بر ایجاد امید در جامعه و جذب مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان و تصریح کرد: روش‌های هنرمندانه در اطلاع‌رسانی این اقدامات هم مهم است و باید اقشار مختلف مردم در جریان برنامه‌های اجرایی قرار گیرند.

حیدری اظهار داشت: برگزاری نشست‌های تبیینی مدیران با لایه‌های مختلف اجتماعی به ویژه جامعه نخبگان، دانشگاهیان، بانوان و اصناف نیز می‌تواند در جذب مشارکت‌های انتخاباتی اثرگذار باشد.

گفتنی است، در چهل و پنجمین نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری موضوعاتی از قبیل راه‌اندازی شورای روابط عمومی دستگاه‌های هم‌خانواده، ضرورت به‌کارگیری قالب‌های جدید اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی برای اجتماع فعالان مجازی استان و در نظر گرفتن اعتبارات رسانه‌ای در دستگاه‌ها در راستای تولید محتوا نیز مطرح و درباره آن‌ها گفت‌وگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =