برندگان جشنواره ملی پادکست/ «رادیو بندر تهران»؛ برگزیده بخش فرهنگ، هنر و ادبیات

ایرنا نوشت: مراسم اختتامیه «اولین رویداد ملی پادکست فارسی»، در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار و پادکست رادیو بندر تهران؛ برگزیده بخش فرهنگ، هنر و ادبیات شد.

مراسم اختتامیه «اولین رویداد ملی پادکست فارسی»، دوشنبه ۲ بهمن ماه، با حضور پادکسترها، با تقدیر و قدردانی از برگزیدگان آثار برتر اولین رویداد ملی پادکست فارسی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. نخستین رویداد ملی پادکست فارسی با دبیری وحید اسدی، مدیر شبکه رادیویی جوان در دو بخش حرفه‌ای و ویژه از ۸ مهرماه ۱۴۰۲ در راستای جریان‌سازی و نهادینه‌کردن نهضت تولید پادکست فارسی، میزبانی از تمامی پادکسترهای فارسی، زمینه‌سازی برای ورود به زمینه‌های نوپدیدِ تولید و انتشار محتوای صداپایه بر بستر وب برگزار شد.

معیارهای داوری آثار از میان ۴۶۹ اثر ارسال شده به دبیرخانه اولین رویداد ملی پادکست فارسی، اصالت و پژوهش، سوژه‌یابی و خلاقیت، کیفیت روایت‌گری، کنش‌های کاربران، کیفیت به‌کارگیری ابزارها و ملزومات پادکست حرفه‌ای، خلاقیت و نوآوری در گرافیک و طراحی و بهره‌مندی از قابلیت‌ ابزارها و سکوهای انتشار بوده‌است.

برگزیدگان اولین رویداد ملی پادکست فارسی در بخش آموزش، علم و فناوری، کسب و کار،بخش‌های مردمی، بخش ویژه، و بخش آموزش، بخش نمایش، طنز، سفر و موسیقی، بخش فرهنگ، هنر و ادبیات، بخش بهداشت و سلامت، مهارت‌های زندگی، بخش ورزش و سرگرمی خانواده و کودک، به شرح زیر است:

_ برگزیده بخش آموزش، علم و فناوری، کسب و کار:

پادکست فوربو
رضا توکلی

_ برگزیده بخش نمایش، طنز، سفر و موسیقی:
پادکست چهارگاه
علیرضا هدایتی

_ برگزیده بخش فرهنگ، هنر و ادبیات:
پادکست رادیو بندر تهران
محمدامین چیتگران

_ برگزیده بخش بهداشت و سلامت، مهارت‌های زندگی، خانواده و کودک
پادکست هم‌زن
سیدمیلاد ناظمی

_ برگزیده بخش ورزش و سرگرمی:
پادکست صدای پرسپولیس
محسن شاهمرادی

_ برگزیده بخش ویژه:
پادکست داکس
پیمان بشردوست

_برگزیده بخش مردمی:
سیده مریم اقسمی

اولین جشنواره رویداد ملی پادکست فارسی از ۸ مهرماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد و در ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =