اظهارات پورمحمدی درباره لیست انتخابات خبرگان توسط جامعتین/  ایران کشوری دموکراتیک است

ایسنا نوشت: رئیس شورای وحدت اصولگرایان گفت: لیست انتخابات خبرگان از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تنطیم می‌شود و اصولگرایان هم از این فهرست حمایت خواهند کرد.

مصطفی پورمحمدی در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان رسانه‌ها، درباره وحدت و همگرایی اصولگرایان در انتخابات، گفت: همگرایی ظرفیت مثبت تلقی می‌شود و تجزیه بلوک‌های سیاسی نقطه ضعف است؛ از این رو وحدت و همگرایی مورد تأکید ما یعنی جامعه روحانیت است. اگر هویت‌ها مستقل شود، اختلاف سلیقه و اختلاف فکر ایجاد می‌شود؛ از این‌رو امیدواریم وحدت به نتیجه برسد.

وی درباره فعالیت شورای وحدت در انتخابات مجلس خبرگان، اظهار کرد: لیست خبرگان توسط جامعتین تنطیم می‌شود و اصولگرایان هم از این فهرست حمایت خواهند کرد. منتظر نتایج تأیید صلاحیت داوطلبان خبرگان هستیم و جامعتین هم جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: نگاه ما بیشتر معطوف به تحولات جدی و اساسی در امورات کشور از جمله مباحث سیاسی و اقتصادی است. جامعه ما با یکسری دغدغه‌ها و نگرانی‌ها روبه‌رو است و گسل‌هایی در جامعه ایجاد و وفاق اجتماعی در بعضی امور، مخدوش شده و اعتماد عمومی آسیب دیده است و طبعا دشمنان را به طمع انداخته است. وظیفه ما درمان جدی این نگرانی‌ها است. انتخابات، وحدت‌ساز و امیدآفرین است و می‌تواند عبور از مشکلات را هموار کند.

رئیس شورای وحدت یادآور شد: ایران کشوری دموکراتیک است و رسانه های گسترده و احزاب فعال دارد. ظرفیت سیاسی جامعه ما بالاست و نگاه سیاسی جامعه و مردم جدی است و به نوعی تقریبا سیاست در اعماق خانواده‌ها وجود دارد و نشان می‌دهد جامعه ما، سیاسی است اما کاستی جدی ما مربوط به ساختار سیاسی می‌شود که بیشتر آن هم به مسائل قانونی برمی‌گردد.

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =