حمایت از صنایع رویکرد مجموعه مدیریتی استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در مراسم افتتاح طرح توسعه شرکت مهرام گفت: مجموعه مدیریتی استان همواره نسبت به صنایع رویکرد حمایتی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی استان همواره نسبت به صنایع رویکرد حمایتی دارند؛ تأکید کرد: شهرصنعتی البرز به جهت دارا بودن زیرساخت‌های مطلوب و مناسب، مستعد توسعه بیشتر و بهینه‌سازی واحدهای صنعتی خود است؛ بر همین اساس می‌توان از مجموعه معافیت‌ها و تسهیلات و همچنین ظرفیت‌های قانونی موجود در استان، در راستای احیا و فرصت‌سازی جهت توسعه واحدهای صنعتی استفاده کرد.

این مسئول بیان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی استان، امکان ارتباط بیشتر در جهت بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با توجه به حساسیت‌ها و استانداردهای موجود در صنایع غذایی وجود دارد.

وی یادآور شد: با همکاری و در نظر گرفتن منافع دوجانبه اصحاب صنایع و کشاورزان، همچنین با حمایت‌های مجموعه دولت به ویژه در استان قزوین می‌توان این ارتباط را تقویت و با هماهنگی و پیگیری‌های لازم، در این مسیر حرکت کنیم.

گفتنی است؛ این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال، در شهر صنعتی البرز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =