۰ نفر
۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸

فارس نوشت:

 شورای عالی نظامی مصر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، با صدور فرمانی قانون انتخابات را اصلاح کرده و براساس آن زمان رای گیری در انتخابات پارلمانی به جای یک روز به دو روز افزایش می‌یابد.
به گزارش  پایگاه خبری الیوم السابع، شورای عالی نظامی مصر روز گذشته با صدور فرمانی مدت زمان انتخابات پارلمانی در این کشور را از یک روز به دو روز افزایش داد.
 
در این بیانیه شورای عالی نظامی مصر اعلام کرده است،‌ جهت دادن فرصت هرچه بیشتر به رای دهندگان مصری فرمان تمدید زمان رای گیری را صادر کرده تا ضمن اصلاح قانون انتخابات مدت زمان رای گیری در هر مرحله از یک روز به دور روز افزایش یابد.
 
یک منبع آگاه در کمیته عالی انتخابات مصر نیز اعلام کرد، این کمیته فرمان مذکور را امروز بررسی و تغییرات مورد نظر را اعمال خواهد کرد تا براساس آن مرحله اول انتخابات پارلمانی مصر طی دو روز دوشنبه و سه شنبه آینده برگزار شود.

مرحله دوم انتخابات پارلمانی مصر 14 و 15 دسامبر و مرحله سوم 3و 4 ژانویه آینده برگزار خواهد شد.

فرمان تمدید انتخابات مصر توسط شورای عالی نظامی مصر در حالی صادر می‌شود که به دلیل حوادث اخیر جاری در این کشور که با اعتراض‌های بسیار گسترده و سراسری مردمی همراه بوده است، برخی تشکل‌ها و گروه‌ها خواستار تعویق انتخابات شده بودند.51261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =