فارس گزارش داد:

در فهرست پرفروش‌ترین کتب غیرادبی آمریکا کتاب «آیا روزنامه‌نگاری ارزش مردن را دارد؟» به قلم «آنا پولیتکووسکایا» که درباره قتل روزنامه‌نگار روسی در سال 2006 است، یاد شده است. به گزارش نیویورک تایمز، در این فهرست که به معرفی کتاب‌های غیرادبی پرفروش و پرمخاطب در آمریکا اشاره می‌کند کتاب «نشریه‌های آلفرد کازین» در صدر قرار گرفته است.


این کتاب که به قلم «آلفرد کازین» به رشته تحریر در آمده است مجموعه‌ای مقالات و یادداشت‌های انتقادی «کازین» این منتقد ادبی است که در نشریه‌های مختلف آمریکایی منتشر شده است. « آلفرد کازین» از جمله منتقدان ادبی مطرح آمریکا است که آثار او توسط بسیاری از علاقمندان به مباحث ادبی در آمریکا دنبال می‌شود.

پس از این اثر، کتاب «زیبایی و اندوه؛ تاریخچه‌ای از جنگ جهانی اول» به قلم « پیتر اینگلاد» به چشم می‌خورد.
«اینگلاد» مورخ و روزنامه‌نگار سوئدی در این کتاب به بررسی وقایعی که در زمان جنگ جهانی اول رخ داده می‌پردازد. به اعتقاد کارشناسان این مورخ در کتابش مسائلی را با مخاطبان خود در میان می‌گذارد که پیش از این کمتر با مخاطبان آثار تاریخی در زمینه جنگ جهانی اول در میان گذاشته است.
در جایگاه سوم فهرست پرفروش‌های غیرادبی نیویورک تایمز، کتاب «چهره‌های اهریمنی» قرار دارد که به قلم «اون جونز» به رشته تحریر در آمده است. «جونز» در این اثر سوال‌هایی را از دولتمردان انگلیسی مطرح می‌کند و از نفرت طبقه کارگر را در انگلیس نسبت به برخی از سیاستگذاری های دولتمردان انگلیسی با مخاطب در میان می‌گذارد.


علاوه بر این اثری از «ژانت مالکوم» نیز در میان پرفروش‌های غیرادبی آمریکا دیده می‌شود. «مالکوم» با کتاب «آناتومی یک قتل» به عنوان یکی از نویسندگان پرفروش در ماه‌های اخیر شناخته می شود. او در کتابش زندگی زن جوانی را به رشته تحریر در آورده که متهم به قتل شوهرش شده است.

 

«آیا روزنامه‌نگاری ارزش مردن دارد» یکی دیگر از کتاب‌های دیگری است که رد این فهرست از آن نام برده شده است. نویسنده این اثر «آنا پولیتکووسکایا» در کتابش درباره روزنامه‌نگاری بی باک روسیه که توسط مهاجمین ناشناس و به ضرب گلوله کشته شد مطالبی را با مخاطب در میان گذاشته است.
علاوه بر این آثار کتاب‌هایی دیگری با عناوین «گزیده مقالات» به قلم «جرمیا سالیوان»، «رادیو اکتیو» به قلم «لورن ردنیس» درباره زندگی پیر و ماری کوری و همینطور کتاب «خاطرات آندره دوباس» به عنوان پرفروش ترین آثار غیرادبی در این فهرست آمده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =