23طرح تولیدی کشاورزی در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در دهه مبارک فجر امسال 23طرح تولیدی کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین عطایی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این طرح های کشاورزی شامل ۱۴طرح آب و خاک و امور زیربنایی، یک طرح تولیدات باغی و گلخانه ای، یک طرح شیلات و آبزی پروری، ۲طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی و ۵ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی اظهارکرد: برای اجرای این طرح ها افزون بر دو هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی ، خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

عطایی خاطرنشان کرد: با افتتاح و بهره براری از این واحدهای تولیدی ضمن بهره مندی دو هزار و ۵۲۸ خانوار، زمینه اشتغال برای ۱۰۷ نفر بصورت مستقیم و ۳۹۸ نفر تثبیت اشتغال در منطقه فراهم شده است.

این مسئول یادآور شد: گلباران و غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن های انقلاب و افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی در سطح شهرستان های تابعه از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر امسال است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =