از 46 پروژه صنعت آب در استان سمنان رونمایی می شود

به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، چهل و شش پروژه آبرسانی، خدمات دفع و تصفیه فاضلاب با اعتباری بالغ بر 1990 میلیارد و نه صد میلیون ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،منصور کشاورزیان افزود: با همت و تلاش همکاران شرکت علاوه بر این، مراسم کلنگ زنی بیست و هفت پروژه با پیشبینی اعتباری بالغ بر 1750 میلیارد و پانصد میلیون ریال در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: 10 پروژه در سمنان، 7 پروژه در شاهرود، 4 پروژه در دامغان، 3 پروژه در گرمسار، 5 پروژه در مهدیشهر، 4 پروژه در سرخه، 2 پروژه در آرادان و6 پروژه در میامی و 5 پروژه در سطح استان در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌ گردد.

کشاورزیان تعدادی از مهمترین پروژه ها برشمرد و بیان داشت: تامین آب شرب شهر کلاته رودبار شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال به طول 4.5 کیلومتر و در شهرسمنان حفاری و تجهیز چاه شماره سه سوکان، احداث مجتمع روستایی جنوب سمنان و ایجاد تاسیسات جداسازی آب شرب در روستای جام وخط، انتقال چشمه روزیه به طول 1500 متر در شهرستان مهدیشهر تامین آب شرب روستای فولاد محله شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، احداث مخزن 1000 متر مکعبی راه بند و در شهرستان میامی حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث خط انتقال بطول 3300 متر آبرسانی به روستای نام نیک و همچنین تامین آب شرب شهر رضوان که شامل حفر و تجهیز چاه و خط انتقال برق و اجرای خط انتقال آب به طول 2200 مترو تامین آب شرب روستای کرنگ که شامل خط انتقال آب به طول 2100متر و حفر و تجهیز چاه نیمه عمیق می باشد.

کشاورزیان در خصوص پروژه های کلنگ زنی نیز گفت: سه پروژه در شهرستان‌ سمنان ، دو پروژه در مهدیشهر ، نه پروژه در شهرستان شاهرود، پنج پروژه در شهرستان دامغان ، پنج پروژه در شهرستان میامی ، یک پروژه در شهرستان گرمسار و دو پروژه در شهرستان آرادان کلنگ زنی می شود.

مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب استان سمنان در خاتمه یادآور شد: تمامی این پروژه ها به عنوان عیدی کوچکی است که با تلاش همکاران شرکت جهت ارائه خدمات با کیفیت و پایدار به هم استانی های عزیز و به مناسبت این ایام تقدیم می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =