بهره‌برداری از ۱۰۰پروژه با اعتبار۲۱۰میلیاردتومان در آوج

فرماندار آوج با برشمردن اقدامات و فعالیت های دولت در شهرستان آوج گفت:در دهه فجر امسال بیش از ۱۰۰ پروژه بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرماندار آوج، وحید زرگر در دیدار با جمعی از معتمدین و فعالان اجتماعی بخش آبگرم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عسکری امام جمعه آبگرم و فتح خانی بخشدار آبگرم برگزار شد؛ ضمن اشاره به اقدامات و کارنامه دولت اظهارکرد: دولت سیزدهم دولت کار و فعالیت بوده و مردم محور است و علی‌رغم وجود مشکلات و موانع فراوان توانسته است با همت و تلاش های شبانه روزی گامهای بزرگی در رشد و ارتقای وضعیت کشور در حوزه های مختلف بردارد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: با تایید صلاحیت بیش از ۸۰درصد افرادی که در انتخابات در این حوزه ثبت نام کرده‌اند رقابت های جدی بین کاندیداها در حال شکل گیری است و امید داریم حضور حداکثری اتفاق بیفتد.

زرگر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: رهبر انقلاب توصیه به شرکت در انتخابات را تواصی به حق قلمداد نمودند و از همه نیروهای مومن و انقلابی خواسته اند که با حضور در عرصه "جهاد تبیین" اهمیت حضور مردم در افزایش وحدت ملی و اقتدار ملی را تبیین و تشریح کنند.

فرماندار آوج بیان کرد: معتمدین، متنفذین و افرادی که در جامعه مخاطب دارند باید با حضور در میدان تبیین، محاسبات دشمن را به هم زده و امیدهای دشمنان ایران قوی را به یاس و ناامیدی و سرخوردگی مبدل کنند

۴۶.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =